Ik moet lachen om het topic 'Ontspoorde whisky prijzen' (en veel andere topics de afgelopen tijd)
Ik check het topic iedere dag even. Een doorkijkje naar de gesprekken op de afdeling dementie in huize 'De laatste haven'. Dat gaat als volgt:
Dag 1, 9:30 uur:
Kijk! vet dure fles whisky! Ja vet duur. Kan echt niet, nee, kan echt niet. Niet normaal! Nee, niet normaal. bladiebla flipper bladiebla liefhebber bladiebla slijter, uitzuiger niet meer normaal, nee niet meer leuk... ... vroeger was die nog... Nou, ik doe niet meer mee, zullen we met zijn allen niet meer meedoen? Ja, ik doe ook niet meer mee, ik ook niet! Ik ook niet!
Dag 1, 10:30 uur
Kijk! vet dure fles whisky! Ja vet duur. Kan echt niet, nee, kan echt niet. Niet normaal! Nee, niet normaal. bladiebla flipper bladiebla liefhebber bladiebla slijter, uitzuiger niet meer normaal, nee niet meer leuk... ... vroeger was die nog... Nou, ik doe niet meer mee, zullen we met zijn allen niet meer meedoen? Ja, ik doe ook niet meer mee, ik ook niet! Ik ook niet!
Dag 1, 13:30 uur
Dag 2, 9:00 uur
Kijk! vet dure fles whisky! ......... you catch my drift?
In de film Finding Nemo, ja ik heb jonge kids, zit een Picasso doktersvis Dory. Die heeft een korte termijn geheugen issue. Iedere halve minuut stelt ze zichzelf opnieuw voor aan vissen die ze net is tegen gekomen of komt in een nieuwe (dezelfde) wereld terecht. Ik moet daar altijd om lachen en denk dan aan het topic Ontspoorde whiskyprijzen. Of bij dat topic denk ik aan Dory.
Lachen is gezond! Fijn weekend!