TIP! Interessante flessen op de veiling of in het buitenland
Re: TIP! Interessante flessen op de veiling of in het buitenland
Port Charlotte 'Appeldoorn' op Catawiki dd. 28/10: https://veiling.catawiki.nl/kavels/1443 ... -cask-61-6
Ter oriëntatie: Bij Appeldoorn zelf gaan de laatste flessen voor €250 de deur uit
Ter oriëntatie: Bij Appeldoorn zelf gaan de laatste flessen voor €250 de deur uit
0 x
-
SanderHeijmans
- Actief lid

Bedankt voor de tip, inmiddels al 175,- geboden 
0 x
Iemand €50.000,00 - €65.000,00 beschikbaar...? https://veiling.catawiki.nl/kavels/1452 ... collection
Sla je slag
Sla je slag

0 x
sch@ker schreef:Iemand €50.000,00 - €65.000,00 beschikbaar...? https://veiling.catawiki.nl/kavels/1452 ... collection
Sla je slag
Aangeboden door een lid van dit forum: Voorstellen: Emil
Het zou mij enorm verbazen als er iemand dat geld overheeft voor deze verzameling. Voor zover ik weet niet super collectable. Er zitten veel tweederangs distilleerderijen tussen. Daarmee bedoel ik niet dat het slechte whisky's zijn natuurlijk, maar wel dat ze weinig tot de verbeelding spreken. Dat is nou juist iets wat me belangrijk lijkt als je hoopt dat iemand met te veel geld dit opkoopt.
3 x
thijs100 schreef:Het zou mij enorm verbazen als er iemand dat geld overheeft voor deze verzameling. Voor zover ik weet niet super collectable.
Daarnaast zitten er een hele hoop dubbels en ontbrekende batches tussen als ik door het lijstje loop.
Vind het maar een rare "verzameling" eigenlijk...
2 x
dcw schreef:thijs100 schreef:Het zou mij enorm verbazen als er iemand dat geld overheeft voor deze verzameling. Voor zover ik weet niet super collectable.
Daarnaast zitten er een hele hoop dubbels en ontbrekende batches tussen als ik door het lijstje loop.
Vind het maar een rare "verzameling" eigenlijk...
Die dubbelen hebben dan in ieder geval nog het voordeel dat je dus nog íets kunt proeven van de enorme hoeveelheid flessen die je hebt staan
Het ontbreken van een aantal batches is inderdaad wel een ander verhaal, een complete verzameling zou me ook een stuk waardevoller lijken.
Maar goed, maar zien hoe doorgedraaid de whiskymarkt is, en of er desondanks toch nog iemand gaat bieden richting de geschatte waarde... Leuk om even in de gaten te houden de komende week.
4 x
Dre schreef:Maar goed, maar zien hoe doorgedraaid de whiskymarkt is, en of er desondanks toch nog iemand gaat bieden richting de geschatte waarde... Leuk om even in de gaten te houden de komende week.
De geschatte waarde lijkt me sowieso overdreven. Dat komt uit op €170 - €225 per fles. TBWC brengt niet de goedkoopste bottelings uit, maar dat vind ik als gemiddelde prijs aan de hoge kant, zeker gezien het dus geen complete collectie is. Zou me verbazen als hij de 30k passeert, maar je weet maar nooit. Zoals mijn grootmoeder wel eens zei: "De zotten zijn de wereld nog niet uit."
0 x
Op de vernieuwde website van Whiskybroker staan inmiddels een aantal nieuwe flessen waaronder Ben Nevis, Highland Park en Tobermory....
1 x
braamr schreef:Op de vernieuwde website van Whiskybroker staan inmiddels een aantal nieuwe flessen waaronder Ben Nevis, Highland Park en Tobermory....
Ben voor de ben nevis gegaan

0 x
Ik kon niet kiezen..... Dus zijn er meerdere geworden 

1 x
- Wouter1981
- Whisk(e)y goeroe

En ze zijn er al weer af...
Ik vond die Tobermory wel interessant klinken, ga er nog een nachtje over slapen en kijken of ze er morgen nog op staan.
Mocht iemand een doosje gaan vullen, dan wil ik misschien wel mee liften met de verzendkosten
Ik vond die Tobermory wel interessant klinken, ga er nog een nachtje over slapen en kijken of ze er morgen nog op staan.
Mocht iemand een doosje gaan vullen, dan wil ik misschien wel mee liften met de verzendkosten

0 x
Wouter1981 schreef:En ze zijn er al weer af...
Update:
So we’ve got about 50 orders in and I’ve taken the bottles off the shop again to see what happens tomorrow when trying to pack them. Jane tells me that the UPS link clearly isn’t working as the shipping costs are less than what we pay. £13 to the Netherlands doesn’t seem right. They’ll be back on tomorrow I’m sure!
0 x
Er schijnen broeders te zijn die contact kunnen krijgen met de vernieuwde website van Whb en daar zelfs meedere flesjes tegen komen. Ikzelf kom echter niet verder dan 1 testflesje......
....
Of is dit meer iets voor het "test en hulpforum"...?
....Of is dit meer iets voor het "test en hulpforum"...?

Laatst gewijzigd door sch@ker op 08 Nov 2017, 00:11, 1 keer totaal gewijzigd.
1 x
-
nigel_tufnel
- Whisk(e)y goeroe

sch@ker schreef:Er schijnen broeders te zijn die contact te kunnen krijgen met de vernieuwde website van Whb en daar zelfs meedere flesjes tegen te komen. Ikzelf kom echter niet verder dan 1 testflesje..........
Als je de post van dalwinnie boven je post leest weet je waarom.

2 x
nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:Er schijnen broeders te zijn die contact te kunnen krijgen met de vernieuwde website van Whb en daar zelfs meedere flesjes tegen te komen. Ikzelf kom echter niet verder dan 1 testflesje..........
Als je de post van dalwinnie boven je post leest weet je waarom.![]()
Dank je wel Kris

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”