Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Nog bedankt om er even aandacht op vestigen, ik heb een flesje onderweg en de eerste ratings zijn veelbelovend. En ik beloof dat ik hem niet om zal draaien:-)
0 x
Roelof schreef:Nog bedankt om er even aandacht op vestigen, ik heb een flesje onderweg en de eerste ratings zijn veelbelovend. En ik beloof dat ik hem niet om zal draaien:-)
Zolang je dat met de kurk eraf doet neemt niemand je dat kwalijk hoor

1 x
- Reichenbach
- Moderator

Krijg je daar weer gedoe over. De releaseprijs van de een is niet die van de ander; zoals de grote variatie hierin bij LB10.Cask1988 schreef:...
Anderzijds serieus om mensen iig de info te geven over de releaseprijs, ...
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Krijg je daar weer gedoe over. De releaseprijs van de een is niet die van de ander; zoals de grote variatie hierin bij LB10.Cask1988 schreef:...
Anderzijds serieus om mensen iig de info te geven over de releaseprijs, ...
Die releaseprijzen liggen doorgaans geen tientallen euro’s uit elkaar. Dus er valt prima een range aan te geven van de grootste gemene delers. ‘Releaseprijs €48-70’ geeft een prima indicatie
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Roelof schreef:Nog bedankt om er even aandacht op vestigen, ik heb een flesje onderweg en de eerste ratings zijn veelbelovend. En ik beloof dat ik hem niet om zal draaien:-)
Ik zou op de reviews van de twee groene nono’s die er nu een oordeel aangehangen hebben niet heel blind varen, maar goed. Is t 86 voor 5 tientjes dan kan niemand zich bekocht voelen lijkt me.
0 x
Cask1988 schreef:Over flipable gesproken… dit gaat ook een epische worden:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... 04/2009-vw
13yo Macallan op refill sherry voor +/- €50
Die WB pagina is pure stilte voor de storm gok ik zo
Tsja, wordt elke whisky niet geflipt? Ik denk dat 99% van de whiskies op de secundaire markt voor meer geld weggaat dan de aanschafprijs. Okee, je hebt duurder verkopen en flippen, maar deze fles zal daar niet uniek in zijn.
0 x
Oogadal schreef:Totaal van de ratten besnuffeld. Maar Kamphuis Jelle heeft er wel vertrouwen in dat dit een flippable fles wordt; 5 in de colllectie….
Kennelijk is jouw Staoisha uit het C-vat dat ook volgens ene Cask1988.. die heeft er ééntje open om aan te snuffelen om er nog 4 over te houden als flippable investering..

0 x
Jimbeau schreef:Oogadal schreef:Totaal van de ratten besnuffeld. Maar Kamphuis Jelle heeft er wel vertrouwen in dat dit een flippable fles wordt; 5 in de colllectie….
Kennelijk is jouw Staoisha uit het C-vat dat ook volgens ene Cask1988.. die heeft er ééntje open om aan te snuffelen om er nog 4 over te houden als flippable investering..![]()
Absoluut! Kopen? €140, special price for you
alleen vandaag geldig! Morgen wordt t €210, dus zeg nou zelf, super deal toch?
the clock is ticking…
6 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Jimbeau schreef:Oogadal schreef:Totaal van de ratten besnuffeld. Maar Kamphuis Jelle heeft er wel vertrouwen in dat dit een flippable fles wordt; 5 in de colllectie….
Kennelijk is jouw Staoisha uit het C-vat dat ook volgens ene Cask1988.. die heeft er ééntje open om aan te snuffelen om er nog 4 over te houden als flippable investering..![]()

Die pseudo investor LeakingCask1988 gaat zo de zwarte lijst op!
Maar ik had er 2 weken terug al eentje die dacht dat ie m wel voor €100 in de market kon slingeren. Een vriendelijk doch dringende PB was voldoende om die er (voorlopig) weer af te halen...
2 x
De rating op WB van die "secret" vW gaat voorlopig harder omhoog dan de prijs 

1 x
Oogadal schreef:Maar ik had er 2 weken terug al eentje die dacht dat ie m wel voor €100 in de market kon slingeren. Een vriendelijk doch dringende PB was voldoende om die er (voorlopig) weer af te halen...
That’s the spirit
Kielhalen die gasten 
0 x
DvdB schreef:De rating op WB van die "secret" vW gaat voorlopig harder omhoog dan de prijs
En dan daarvan ook nog 3 van de 5 door doorgewinterde…
Newbies
0 x
Goed, heeft iemand hier 'm al geproefd? Want ik begin nu ook nieuwsgierig te worden. 

0 x
Casketje schreef:Goed, heeft iemand hier 'm al geproefd? Want ik begin nu ook nieuwsgierig te worden.
Hij komt eraan bij mij en ga hem naast mijn Macallan share proeven om te kijken of er werkelijk overeenkomsten zijn
3 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”