Fat Bastard! schreef:Met een 3de botteling erbij had je nóg meer korting gekregen
Dit was niet alles... máár om alles hierzo te delen is ook weer zo decadent
!
Fat Bastard! schreef:Met een 3de botteling erbij had je nóg meer korting gekregen
!squaadgras schreef:Dit was niet alles... máár om alles hierzo te delen is ook weer zo decadent!


squaadgras schreef:Weer eens in de buidel getast en 2 leuke (-kuch- hoop ik) flesjes op de kop getikt. Gelukkig niet tegen de bizarre prijzen die genoemd worden.
Bunnahabhain 20yo 2004/2024 SV for LMDW (First Fill Oloroso Sherry Butt C#800188 op 61.0%)
Ledaig 15yo 2005/2022 LMDW(Refill Sherry Butt C#900037 op 64.8%)

RdG95 schreef:Mag ik vragen waar je die Bunnahabhain hebt gehaald voor een "schappelijke" prijs? Heb namelijk ook interesse.
Niks moet maar dacht, vragen kan altijd..
)Fat Bastard! schreef:Al regelmatig gebruik gemaakt van deze actie (waaronder ook die Bunna) maar staan nu veel dezelfde en oudere bottelingen als voorgaande keren.


Casketje schreef:Mee eens, veel dezelfde flessen die terugkeren de laatste paar keren. Wil dus zeggen dat ze zelf aan de helft van de prijs nog niet van die oude stock afgeraken.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: hoogheid2015 en 28 gasten