Ja, in de aanbieding bij de Gall.JvR schreef:Ik weet nog dat je die gewoon betaalbaar in huis kon halen.
Wel met klantenkaart (toen die nog nuttig was).

Ja, in de aanbieding bij de Gall.JvR schreef:Ik weet nog dat je die gewoon betaalbaar in huis kon halen.
Reichenbach schreef:Ja, in de aanbieding bij de Gall.JvR schreef:Ik weet nog dat je die gewoon betaalbaar in huis kon halen.
Wel met klantenkaart (toen die nog nuttig was).

Zo'n vijf jaar; vóór de corona.Daan schreef:... Lijkt een eeuwigheid geleden.
Reichenbach schreef:Zo'n vijf jaar; vóór de corona.Daan schreef:... Lijkt een eeuwigheid geleden.
Is eigenlijk net zo iets als vóór 9/11, vóór de val van de muur,vóór de oliecrisis, vóór de maanlanding, vóór Kennedy (hier houdt het voor mij op).

Whisky uit mijn geboortejaar is inmiddels onbetaalbaar, maar zo oud ben ik ook weer niet.Cask1988 schreef:...Je vergeet de belangrijkste Richard: vóór Christus!

Daan schreef:... en ik zie het... dan duik ik er binnen 5 minuten bovenop ..

Freddy schreef:De eerste aankoop van 2024 is een feit.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... k-strength
Omdat ik nog meer dan voorheen probeer te letten op de prijs, zijn het allemaal forum aankopen, aanbiedingen of flessen uit de Breek.
Freezeroz schreef:Nou die zin kan ik herhalen bij de opsomming van mijn aankopen van de afgelopen tijd. Ik ben klaar met de prijsstijgingen en doe alleen nog maar budget aankopen.
/url]
JvR schreef:Overigens zit je in kwantiteit nog wel goed zo te zien. Wat.waa de afgelopen tijd?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten