Wat vraag je daarvoor? Wanneer ik dan toch naar samples zoek bij jou, heb je de Caol Ila M0S nog? Ik hoor het graag van je. 

Wat vraag je daarvoor? Wanneer ik dan toch naar samples zoek bij jou, heb je de Caol Ila M0S nog? Ik hoor het graag van je. 
johan brugge schreef:Hoe ben je daar aan geraakt ? ?
...als dit geen foutje is kan ik mij onmiddellijk een nieuwe auto aanschaffen... 
Bouncer schreef:https://www.whiskybase.com/whisky/34725/karuizawa-1984
...als dit geen foutje is kan ik mij onmiddellijk een nieuwe auto aanschaffen...
Peter87 schreef:Is geen fout. Sommige winkels durven gewoon zulke prijzen te vragen. Er staat er ook 1 voor 2500 in de wb marketplace.
Ik zag het van de week met nog een fles die een shoplink had van $10.000. Daarvan stond er ook één op de marketplace voor €1800.
Daarom is wb niet altijd even betrouwbaar als het om actuele waarde gaat.

Kay schreef:Jankees schreef:Kay schreef:Glen Grant 1953, 58 jaar oud. In eerste instantie als lange termijn investering, maar als ik een paar mensen zo gek vind om samples af te nemen, gaat ie misschien wel open.
En wat mag zo'n sample kosten dan? Prachtige fles!!!
Komt op 25 euro per cl. Er is meer interesse dan in gedacht had, de fles is in een paar dagen al halverwege. Stuur me maar een PM als je interesse hebt.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: JoachimV10 en 21 gasten