nigel_tufnel schreef:Ik wil er in dat geval wel 1.
Maar ik neem aan dat het weer snel gaat gaan...
Uitverkocht...

nigel_tufnel schreef:Ik wil er in dat geval wel 1.
Maar ik neem aan dat het weer snel gaat gaan...

MisterMonkeyDonkey schreef:Dat ging snel... Ik had even getwijfeld om een doosje te bestellen. Toch maar weggeklikt omdat ik twijfelde...
Toen ik hier zag dat ie uitverkocht is uit nieuwsgierigheid de site nog eens geopend, en jawel hoor, ze stonden nog in mn mandje.
Dan toch maar doorgegaan, en als het goed is zijn er 6 onderweg.
Geinteresseerden mogen zich melden. 1tje voor Kris neem ik aan, dan heb ik er nog420 over (prijs is afhankelijk van de exchange rate pond/euro, ik denk net geen 155euro)

Daveen schreef:Heb je al een bevestiging dat de betaling succesvol is? Die heb ik alleen gekregen, voor de rest wacht ik nog in spanning af.

sch@ker schreef:Bij de Scotch Whisky Auction vond ik deze.
Prettig flesje![]()
https://www.scotchwhiskyauctions.com/au ... ppeldoorn/
Heel soms kom je er nog eentje tegen

sch@ker schreef:...en geveild voor £ 165 excl. al met al zo ongeveer dezelfde prijs als de laatste flessen bij Appeldoorn zelf....en de Port Charlotte voor Ralfy "Meteorite" voor £ 200 ex. Waar gaan we met de Port Charlotte prijzen naar toe?
nigel_tufnel schreef:sch@ker schreef:...en geveild voor £ 165 excl. al met al zo ongeveer dezelfde prijs als de laatste flessen bij Appeldoorn zelf....en de Port Charlotte voor Ralfy "Meteorite" voor £ 200 ex. Waar gaan we met de Port Charlotte prijzen naar toe?
Het is echt belachelijk aan het worden met die prijzen.
Ik vond de retailprijs van de Ralfy botteling al duur!
Maar was die van Apeldoorn zo duur dan?
Want als je hier de slotsom maakt kan je moeilijk zeggen dat dit een koopje is!:
prijs in euro inclusief kosten komt op om en bij de 209 euro.
Doe daar nog eens 27 euro aan verzendkosten bij en dit flesje heeft de spotprijs van 236 euro!!!![]()

MisterMonkeyDonkey schreef:Daveen schreef:Heb je al een bevestiging dat de betaling succesvol is? Die heb ik alleen gekregen, voor de rest wacht ik nog in spanning af.
Deze mail: Your order from Whiskybroker.co.uk has been processed successfully, met als eerste zin: Uw bestelling bij Whiskybroker.co.uk is geslaagd.
De rest zal wel ooit volgen zeker
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: edwinedje en 15 gasten