TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Hoera, de G&G heeft mij (en de kaarthouders onder jullie denk ik ook allemaal) 4 coupons gestuurd waarvan 3 voor 20% korting op een whisky naar keuze. Nu is de vraag natuurlijk, wat is er bij die toko nu echt interessant met zo'n coupon, weegt het op tegen de D12 prijzen? Ik kon me zo 1, 2, 3 niet echt iets bedenken. Suggesties welkom 

1 x
bij bestwhisky kan je 6 glenrothes kopen voor 400euro + je krijgt 1 fles Macallan Amber gratis
http://www.bestwhisky.be/en/whisky/glen ... llan-amber
0 x
brechtvds schreef:bij bestwhisky kan je 6 glenrothes kopen voor 400euro + je krijgt 1 fles Macallan Amber gratis![]()
Besteld door jou?
0 x
Michaël schreef:brechtvds schreef:bij bestwhisky kan je 6 glenrothes kopen voor 400euro + je krijgt 1 fles Macallan Amber gratis![]()
Besteld door jou?
nee danku ik koop liever 2 belachelijk lekkere flessen van elk 200 euro dan 7 "matige" flessen voor 400euro

1 x
brechtvds schreef:Michaël schreef:brechtvds schreef:bij bestwhisky kan je 6 glenrothes kopen voor 400euro + je krijgt 1 fles Macallan Amber gratis![]()
Besteld door jou?
nee danku ik koop liever 2 belachelijk lekkere flessen van elk 200 euro dan 7 "matige" flessen voor 400euro
Zoals de Dalmore's die je hebt

6 x
Dyson81 schreef:brechtvds schreef:Michaël schreef:
Besteld door jou?
Zoals de Dalmore's die je hebt
daar denk ik nu 1 maal niet zo over
maar swat iedereen heeft wel dat merk waar het allemaal mee begon en waar de liefde voor whisky vandaan komt voor mij is dit dalmore
3 x
Volgens mij mag deze hier in de lijst: de Balvenie Caribbean Cask 14y bij de Makro voor € 39,99 incl. BTW. (in ieder geval bij de Makro in Den Bosch..)
----
----
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Voor wie 'm anders zou missen:
Talisker 18 years Single Malt 70cl - bekroond als 'Best Single Malt Whisky in the World' tijdens de World Whiskies Awards in 2007.
Alleen vandaag slechts € 79,95 - max 2 per persoon.

DEZE D12 DONDERDAGDEAL IS ALLEEN GELDIG OP 21-07-2016. PRIJS OP BASIS VAN NEDERLANDSE ACCIJNS EN BTW.
Talisker 18 years Single Malt 70cl - bekroond als 'Best Single Malt Whisky in the World' tijdens de World Whiskies Awards in 2007.
Alleen vandaag slechts € 79,95 - max 2 per persoon.

DEZE D12 DONDERDAGDEAL IS ALLEEN GELDIG OP 21-07-2016. PRIJS OP BASIS VAN NEDERLANDSE ACCIJNS EN BTW.
2 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

Daan schreef:Hoera, de G&G heeft mij (en de kaarthouders onder jullie denk ik ook allemaal) 4 coupons gestuurd waarvan 3 voor 20% korting op een whisky naar keuze. Nu is de vraag natuurlijk, wat is er bij die toko nu echt interessant met zo'n coupon, weegt het op tegen de D12 prijzen? Ik kon me zo 1, 2, 3 niet echt iets bedenken. Suggesties welkom
Ik heb ze ook ontvangen.
Een plaatselijke G&G hier is een fransize, heeft daarom geregeld wat afwijkende flessen staan buiten het standaard assortiment. Ik verwacht dat ik nog wel wat leuks kan vinden daar.
Coupons zijn 3 maanden geldig, we hebben dus nog wel even bedenktijd

0 x
Whisky-ettenleur schreef:Daan schreef:Hoera, de G&G heeft mij (en de kaarthouders onder jullie denk ik ook allemaal) 4 coupons gestuurd waarvan 3 voor 20% korting op een whisky naar keuze. Nu is de vraag natuurlijk, wat is er bij die toko nu echt interessant met zo'n coupon, weegt het op tegen de D12 prijzen? Ik kon me zo 1, 2, 3 niet echt iets bedenken. Suggesties welkom
Ik heb ze ook ontvangen.
Een plaatselijke G&G hier is een fransize, heeft daarom geregeld wat afwijkende flessen staan buiten het standaard assortiment. Ik verwacht dat ik nog wel wat leuks kan vinden daar.
Coupons zijn 3 maanden geldig, we hebben dus nog wel even bedenktijd
hier nog altijd niets helaas...
0 x
-
Banton1977
- Senior

Wat een drukte om niets.
Heb met kortingsbon nog nooit iets gevonden wat goedkoper is dan elders.
Zie het probleem dus niet zo.
En Henry wat moet jij bij de Gall en Gall.
Ik zie jou geen JW of Jack daniels meer kopen.

0 x
mer1973 schreef:Wat een drukte om niets.
nou, ik wel, maar ik weet dan ook een gall waar het de moeite is om langs te gaan met zo'n bon
0 x
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

mer1973 schreef:Wat een drukte om niets.
Elders als in webshop (met verzendkosten)?
Dan JA, daar heb je vast gelijk in.
Maar voor een mooi flesje met wat korting (zonder verzendkosten!) ben ik niet te beroerd om gewoon gezellig bij de G&G binnen te lopen.
En daar kan ik, als beginner, nog prima slagen.
Maar dat is uiteraard ieder voor zich.

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”