Fles HP 18 over genomen van een medeforummer.
Een van de weinge flessen nu in mijn collectie die meer als 6 tientjes kosten.
Mede door het vele sample proeven toch ovrrstag gegaan.

Breedút_Genietsje schreef:Minder kopen ging goed in september & oktober, maar in november ging het weer mis:
Arran - Sherry Casks 55,8% (3x)
Arran - 10 Years Old 46,0% (2x)
Lagavulin - The Distillers Edition 2006/2021 43,0%
Tomatin - 17 Years Old - Douglas Laing - D12 48,4%
?

Lakerfield schreef:Paar flesjes richting de glasbak gedaan, en daar is weer wat voor in de plaats gekomen:
2x A Distillery in Orkney 2002 CWC
1x Glengoyne 25

bodevami schreef:Lakerfield schreef:Paar flesjes richting de glasbak gedaan, en daar is weer wat voor in de plaats gekomen:
1x Glengoyne 25
Hoe vond je de Glengoyne 25? Heb je hem eens vergeleken met de wat oudere (zeker donkerder gekleurdere) bottelingen?
Een 2017 versie staat nog open dus daar ga ik hem zeker mee vergelijken.Lakerfield schreef:bodevami schreef:Lakerfield schreef:Paar flesjes richting de glasbak gedaan, en daar is weer wat voor in de plaats gekomen:
1x Glengoyne 25
Hoe vond je de Glengoyne 25? Heb je hem eens vergeleken met de wat oudere (zeker donkerder gekleurdere) bottelingen?
Als ik hem heb geplopt zal ik er wat over schrijven, hij staat nu pas een nachtje op de kastEen 2017 versie staat nog open dus daar ga ik hem zeker mee vergelijken.
Ik hoor het tzt wel van je, ben wel benieuwd!

Nickolaas schreef:Inderdaad Dré! Jij laat je overduidelijk niet gek maken door enige commerciële druk!

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Reichenbach, sanders_spirit en 19 gasten