Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Vandaag even bij mijn vaste slijter geweest en deze Bunnahabhain Staoisha 2014 opgehaald. Vanavond plopperdeplop!
2 x
JeroenR schreef:Met de verlenging van de klantenkaart bij de Gall met 25% korting de Glengoyne 21 gekocht.
Ik had precies dezelfde gedachte eerder deze maand
.
1 x
Het is al weer een tijdje geleden dat ik actief was hier, dus nu maar even een lijstje van de laatste aanwinsten:
- Aberfeldy 1995 GM
- Glendronach 2008 SMWS
- Glenfarclas 25yo
- Glenfarclas 15yo
- Glenfarclas 2001 Heritage
- Glenrothes 1996 MoS
- Glenrothes 2007 SMWS
- Secrect Speyside 2006 MBL
- Aberfeldy 16yo
- Aberfeldy 1993 GM
- An Iconic Speyside 2010 DT
- Balcones True Blue 100 proof
- Balcones Texas Single Malt
- Balcones True Blue CS
- Balcones 3yo 2020
- Balcones 3yo 2021
- Benrinnes 2007 WIN
- Glenrothes 1997 Whb
- Glenrothes 2012 MM
- Glen Keith 1992 KiW
- Glendronach 2009 HB
- Glenrothes 1997 Cl
Zo, ik denk dat dat het wel zo'n beetje is. Ik heb er ongetwijfeld een paar gemist, maar ach. Zo te zien toch nog wel een druk baasje geweest.
- Aberfeldy 1995 GM
- Glendronach 2008 SMWS
- Glenfarclas 25yo
- Glenfarclas 15yo
- Glenfarclas 2001 Heritage
- Glenrothes 1996 MoS
- Glenrothes 2007 SMWS
- Secrect Speyside 2006 MBL
- Aberfeldy 16yo
- Aberfeldy 1993 GM
- An Iconic Speyside 2010 DT
- Balcones True Blue CS
- Balcones 3yo 2020
- Balcones 3yo 2021
- Benrinnes 2007 WIN
- Glenrothes 1997 Whb
- Glenrothes 2012 MM
- Glen Keith 1992 KiW
- Glendronach 2009 HB
- Glenrothes 1997 Cl
Zo, ik denk dat dat het wel zo'n beetje is. Ik heb er ongetwijfeld een paar gemist, maar ach. Zo te zien toch nog wel een druk baasje geweest.

9 x
- HammerHead
- Whisk(e)y goeroe

FGG schreef:Het is al weer een tijdje geleden dat ik actief was hier, dus nu maar even een lijstje van de laatste aanwinsten:
een heleboel flessen
Je gaat Henri achterna, of heb je hier langer dan een maand over gedaan?

0 x
Zojuist toegevoegd aan de collectie: https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/67399/glendronach-1995
Een speciale GD, in de zin dat het een Taiwan exclusive is. Fles is dus inmiddels praktisch de hele wereld over geweest.
Die fles heeft meer gereisd dan ik zelf dus
Nu nog een keer een GlenDronach die ouder is dan ik maar dat wordt redelijk onbetaalbaar ben ik bang
Een speciale GD, in de zin dat het een Taiwan exclusive is. Fles is dus inmiddels praktisch de hele wereld over geweest.
Die fles heeft meer gereisd dan ik zelf dus
Nu nog een keer een GlenDronach die ouder is dan ik maar dat wordt redelijk onbetaalbaar ben ik bang

5 x
Twee mooie sherry kneiters van VanWees en een Glen Garioch 15y gekocht 
1 x
Whisky, BBQ’s & af en toe een mooie longfiller
HammerHead schreef:FGG schreef:Het is al weer een tijdje geleden dat ik actief was hier, dus nu maar even een lijstje van de laatste aanwinsten:
een heleboel flessen
Je gaat Henri achterna, of heb je hier langer dan een maand over gedaan?
Henri red ik niet, nu 101 open flessen, 12 dicht. Deze lijst is denk ik vanaf oktober of zo...

1 x
-
whisky4wood
- Senior

Stond ik zaterdag bij mijn slijter, staan er nog twee flessen springbank 12 #21. Tegen releaseprijs. Gelijk maar meegenomen. Belt ie later dat ie er nog een heeft. Dus drie flessen in de kast. Kan ik mijn vader ook nog blij maken. Goede whisky koop je per drie is mij ooit verteld. Mooi begin van 2021. Nu op naar batch 22.
7 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

FGG schreef:Het is al weer een tijdje geleden dat ik actief was hier, dus nu maar even een lijstje van de laatste aanwinsten:
- Balcones True Blue CS
- Balcones 3yo 2020
- Balcones 3yo 2021
En de Balcones-en al open? Ben best benieuwd naar de festivalbottelingen van WTF. Zelf nog niet aan toe gekomen, binnenkort maar eens open trekken!
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

Fat Bastard! schreef:
En de Balcones-en al open? Ben best benieuwd naar de festivalbottelingen van WTF. Zelf nog niet aan toe gekomen, binnenkort maar eens open trekken!
De eerste drie zaten in de proeverij van Norbert (whisky4all.nl) ... voor een niet "bourbon" liefhebber vielen ze niet tegen.
Het zijn geen echte Bourbons maar ik vond er wel dat weeïge luchtje aanhangen. Daardoor werden het geen winnaars.
Maar wel een leuke proeverij gedaan.

1 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
edwinedje schreef:Fat Bastard! schreef:
De eerste drie zaten in de proeverij van Norbert (whisky4all.nl) ... voor een niet "bourbon" liefhebber vielen ze niet tegen.
Het zijn geen echte Bourbons maar ik vond er wel dat weeïge luchtje aanhangen. Daardoor werden het geen winnaars.
Maar wel een leuke proeverij gedaan.
De eerste 2 had ik al vóór de proeverij. Tijdens de proeverij heb ik de 2020 en de 2021 besteld. En tussendoor de CS gekocht.
2 x
Daan schreef:Zojuist toegevoegd aan de collectie: https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/67399/glendronach-1995
Die fles heeft meer gereisd dan ik zelf dus![]()
Hoi Daan
Verkoop je ook GD sampels?

0 x
Nikola schreef:Hoi Daan
Verkoop je ook GD sampels?
Ik zou er eens mee moeten beginnen he?
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”