Tot vandaag dacht ik dat de term single cask betekende van begin tot einde in 1 vat en dan de fles in
Het 'Domme Vragen Bestaan Niet'-topic
Re: Het 'Domme Vragen Bestaan Niet'-topic
In hoeverre klopt dit stukje tekst van Wikipedia?
Tot vandaag dacht ik dat de term single cask betekende van begin tot einde in 1 vat en dan de fles in
0 x
Die tekst klopt, single cask is geen gereguleerde term en iedere distiller kan dus zelf bepalen wat hij 'single cask' vindt.
1 x
Matthijs, whiskynerd.
Nog een voordeel van Independent Bottlers: ze brengen ook whisky uit die door een distilleerderij zelf niet gebotteld zou worden. Sommige vaten sluiten namelijk niet aan bij wat een distilleerderij zelf voor ogen heeft en past juist uitstekend in het profiel dat een IB wil bieden. Zo kun je dus kennismaken met een ander perspectief op één distillaat.
2 x
Omdat ik door de bomen enigszins het bos niet meer zie vraag ik het maar even lukraak in dit topic.
Waar kan ik de welbekende 30ml sampleflesjes bestellen tegen de laagste / laagst mogelijke kosten? Ik zit te denken aan een ca. 200 + sampleflesjes incl. dop.
Alvast bedankt voor de reacties
Edit: never mind gevonden
Waar kan ik de welbekende 30ml sampleflesjes bestellen tegen de laagste / laagst mogelijke kosten? Ik zit te denken aan een ca. 200 + sampleflesjes incl. dop.
0 x
Sietseus schreef:Nog een voordeel van Independent Bottlers: ze brengen ook whisky uit die door een distilleerderij zelf niet gebotteld zou worden. Sommige vaten sluiten namelijk niet aan bij wat een distilleerderij zelf voor ogen heeft en past juist uitstekend in het profiel dat een IB wil bieden. Zo kun je dus kennismaken met een ander perspectief op één distillaat.
Wellicht nog een leuk interview als achtergrond: Stephen Rankin – Gordon & MacPhail
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

RvdB schreef:Omdat ik door de bomen enigszins het bos niet meer zie vraag ik het maar even lukraak in dit topic.
www.glazenflessenenpotten.nl
0 x
Kan iemand mij in pb of hier uitleggen hoe ik een fles toevoeg op whiskybase?
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Opeth83 schreef:Kan iemand mij in pb of hier uitleggen hoe ik een fles toevoeg op whiskybase?
Hier kan je alle gegevens invullen die je van de fles kunt afhalen:
https://www.whiskybase.com/community/sendabottle
Daarna submitten. Succes!
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Opeth83 schreef:Kan iemand mij in pb of hier uitleggen hoe ik een fles toevoeg op whiskybase?
Beste even wachten tot iemand anders dat heeft gedaan...

3 x
Oogadal schreef:Opeth83 schreef:Kan iemand mij in pb of hier uitleggen hoe ik een fles toevoeg op whiskybase?
Beste even wachten tot iemand anders dat heeft gedaan...![]()
wat een pleuris werk zeg, ik moet even wachten op mn fles want dan heb ik meer info maar ik ga het wel zelf doen.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe

Ja je moet er wat voor doen om WB-puntjes te scoren
voor wat ze waard zijn
voor wat ze waard zijn
1 x
Affirmanti incumbit probatio
caskstrength schreef:Ja je moet er wat voor doen om WB-puntjes te scorenvoor wat ze waard zijn
Kan ik met die puntjes whisky kopen?
0 x
-
wgwhisky1000
- Nieuwkomer

Opeth83 schreef:caskstrength schreef:Ja je moet er wat voor doen om WB-puntjes te scorenvoor wat ze waard zijn
Kan ik met die puntjes whisky kopen?
Was het maar zo'n feest!
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Opeth83 schreef:wat een pleuris werk zeg, ik moet even wachten op mn fles want dan heb ik meer info maar ik ga het wel zelf doen.
Zeg niet voor niets dat je beter kunt wachten tot een ander het doet

1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”