Rien68 schreef:Fat Bastard! schreef:
Als ik tegen mijn diabetes-consulente zeg dat ik af en toe een wijntje en af en toe een whiskytje drink zit ze al met haar ogen te rollen....
Die is dan zeker met mijn reumatoloog getrouwd...

Dat zijn van die typische azijnzeikers

maar lets get real. De enige zekerheid die we hebben in het leven is dat we allemaal dood gaan

Uiteindelijk moet je er zelf wat van maken in het leven toch? En zolang je op een normale manier geniet van je glaasje alcoholische versnapering is daar niets mis mee naar mijn idee. Dan is het gewoon onderdeel van de slingers die je zelf op moet hangen om dr een feestje van te maken
Wat dat betreft is het zoals Peter al zegt, in andere culturen veel normaler. Als er niet zo’n idiote maatschappelijke taboe omheen hangt, is het voor o.a pubers misschien ook wel veel minder interessant om er misbruik van te maken. Ik zou wel eens willen weten hoe de cijfers in landen als Italië zijn als t gaat om verkeersdoden/ongevallen door alcohol in het verkeer.
Zover ik weet straffen ze in het buitenland veel harders als t om alcohol in het verkeer gaat. Dan denk je wel 3x extra na voordat je gaat lopen kloten. Dat is gelijk het idiote van NL. Voor de stomste overtredinkjes krijg je naar verhouding teringhoge boetes, maar voor de grootste misdaden verhoudingsgewijs erg lage straffen. We zijn zo’n land waar je beter iemand kan vermoorden dan verkrachten of beter een oud vrouwtje kan beroven en mishandelen dan tegen een boom pissen. En zo kan je ook beter een heel gezin doodrijden als je stomdronken achter het stuur stapt, dan nuchter 1 iemand van het leven beroven.