Marktconform versus flippen

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Marktconform versus flippen

Ongelezen berichtdoor henri » 03 Mar 2021, 15:46

Nickolaas schreef:
henri schreef:
Nickolaas schreef:Nou, omdat die groepen onder een vergrootglas liggen, er vandaag één is gesloten en openbaar gediscussieer over dit soort groepen de betreffende groepen en deelnemers niet verder helpt.

En nee, ik heb geen aandelen :bigsmile .

oke, nee we dachten dat je je 4 maal dagelijks "up-gedrag" van daar wilde verbergen :bigsmile :gnif

Max 4 maal per week. Totaal buitenproportioneel? Jazeker.

Overigens, in alle eerlijkheid, doe me een volgende keer een PB op FB wanneer je je daar aan stoort. Want dat doe je klaarblijkelijk.

Why so serious? Ik maak overduidelijk een grapje
Had ik me er aan geërgerd had je allang pb gehad ;)
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Mar 2021, 15:46

henri schreef:
Nickolaas schreef:Nou, omdat die groepen onder een vergrootglas liggen, er vandaag één is gesloten en openbaar gediscussieer over dit soort groepen de betreffende groepen en deelnemers niet verder helpt.

oke, nee we dachten dat je je 4 maal dagelijks "up-gedrag" van daar wilde verbergen :bigsmile :gnif

En dan nog een 'in alle eerlijkheid'. Ik attendeerde er in mijn post eerder deze middag op, omdat ik weet dat er een aantal mensen hier op het forum (incl. ikzelf en een aantal mede-forummers) daar in meerder of mindere mate actief zijn. En het wat mij betreft zonde zou zijn wanneer betreffende groepen pleitos gaan. Geen andere intenties.
0 x
Afbeelding

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 03 Mar 2021, 16:05

Nickolaas schreef:
henri schreef:

En dan nog een 'in alle eerlijkheid'. Ik attendeerde er in mijn post eerder deze middag op, omdat ik weet dat er een aantal mensen hier op het forum (incl. ikzelf en een aantal mede-forummers) daar in meerder of mindere mate actief zijn. En het wat mij betreft zonde zou zijn wanneer betreffende groepen pleitos gaan. Geen andere intenties.

Ik denk niet dat groepen pleitos gaan omdat ze hier besproken worden. Wel omdat mensen flessen willen inbrengen, geweigerd worden (om wat voor reden dan ook) en uit rancune de groep melden bij FB. Helaas is het niet mogelijk (zover ik weet) om de melder te achterhalen. Uiteindelijk is e.e.a. gebaseerd op goed vertrouwen en in de praktijk gaat het daar juist op een gegeven moment mis.
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 03 Mar 2021, 16:20

Wouterk schreef:
Nickolaas schreef:
henri schreef:Ik denk niet dat groepen pleitos gaan omdat ze hier besproken worden. Wel omdat mensen flessen willen inbrengen, geweigerd worden (om wat voor reden dan ook) en uit rancune de groep melden bij FB. Helaas is het niet mogelijk (zover ik weet) om de melder te achterhalen. Uiteindelijk is e.e.a. gebaseerd op goed vertrouwen en in de praktijk gaat het daar juist op een gegeven moment mis.

Tuurlijk, Wouter. Maar het is toch tof om dat soort groepen een beetje 'Fightclub' te houden :lol: ?
1 x
Afbeelding

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 03 Mar 2021, 16:28

Nickolaas schreef:
Wouterk schreef:
Nickolaas schreef:

Tuurlijk, Wouter. Maar het is toch tof om dat soort groepen een beetje 'Fightclub' te houden :lol: ?

Ja, zeker. En verder ben ik gewoon met Henri eens. Hoewel ik me af en toe wel kan opvreten aan zelfingenomen ongegeneerde flippers. Zoals een ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDBEG voor een kleine 7 euro per lot, dat is omgerekend 300 euro incl. verzending. Totaal van god los als je het mij vraagt en gaat wat mij betreft voorbij aan het doel vd groep. Maar goed, ik kijk er doorheen en zie genoeg andere leuke dingen en zoals jij weet Nick bied ik zo nu en dan ook wat leuks aan ;-)
1 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

whisky4wood
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor whisky4wood » 03 Mar 2021, 16:42

Volgens mij bepaald ieder voor zichzelf hoe en waar hij zijn geld aan uitgeeft. Daarnaast weet ik weinig van het voorgaande, maar het lijkt misschien op piramideachtige spellen of loterijen. Als je meedoet met een loterij met als prijs een fles whisky prima, zolang voor iedereen de winkans gelijk is en dus transparant in de loting is. Een andere loterij haalt ook een veelvoud op van wat het uitkeert. Ieder zijn ding. Piramidespelen zijn een ander verhaal, maar dat is dit waarschijnlijk niet.
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”