Het 'Domme Vragen Bestaan Niet'-topic
Re: Het 'Domme Vragen Bestaan Niet'-topic
bij een BBQ zou ik het juist simpel houden. een ardmore traditional of een ledaig 10. met een voorkeur voor de 2e
0 x
Heb ik niet 
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Met Henri eens... Bij 'n bbq geen duurdere en/of complexe whisky. Zonde door al dat gekruide eten.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dat is een prima keuze inderdaad
Dan blijf je proeven wat je eet en ook proeven wat je drinkt. Alleen uitkijken dat je tafelgenoeten je niet al teveel helpen, hij zou maar zo leeg kunnen gaan...
Dan blijf je proeven wat je eet en ook proeven wat je drinkt. Alleen uitkijken dat je tafelgenoeten je niet al teveel helpen, hij zou maar zo leeg kunnen gaan...

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

henri schreef:bij een BBQ zou ik het juist simpel houden. een ardmore traditional of een ledaig 10. met een voorkeur voor de 2e
Dat ligt er aan of je echt gaat BBQ'en of dat je het BBQ pakket van de C1000 op je bord krijgt. In het eerste geval, met mooie ribeye's, sate van de haas en een lekker stukje lamsvlees, dus waar de smaak van het vlees de boventoon neemt, mag je best een mooie slok nemen. Dat hoeft niet gelijk een dure te zijn, een 15 yo Revival doet het dan prima.
Staat het pakket van de C1000 op het programma met veel dezelfde kruiden en HEEL VEEL zout dan zou ik niet eens aan whisky beginnen maar een lekkere bak bier drinken! Dan heb je naast niet te vreten vlees in ieder geval nog wat lekkers en goedkoop om die vuiligheid weg te spoelen.
4 x
Ik zit er ergens tussenin.
Ik ben zelf altijd de kok.
En als ik dan sta te grillen word er altijd gezorgd dat ik een vol flesje bier heb.
Ik heb een lekker T-bone steak besteld en lamskoteletjes.
Zelf gemarineerde speklapjes en karbonades. En verder ook wat AH spul.
Mijn bedoeling was om lekker na de bbq als mijn werk erop zit. Achterover te gaan zitten en te genieten van een dram of wat.
Daarom dacht ik ook aan een islay om lekker te ontspannen.
Maar de revival heb ik wel openstaan dus misschien dat ok wel wat ga experimenteren.
Ik heb ook nog een kilchoman loch gorm en een kilchoman sherry cask. Zit ik er mooi tussenin.
Ik ben zelf altijd de kok.
En als ik dan sta te grillen word er altijd gezorgd dat ik een vol flesje bier heb.
Ik heb een lekker T-bone steak besteld en lamskoteletjes.
Zelf gemarineerde speklapjes en karbonades. En verder ook wat AH spul.
Mijn bedoeling was om lekker na de bbq als mijn werk erop zit. Achterover te gaan zitten en te genieten van een dram of wat.
Daarom dacht ik ook aan een islay om lekker te ontspannen.
Maar de revival heb ik wel openstaan dus misschien dat ok wel wat ga experimenteren.
Ik heb ook nog een kilchoman loch gorm en een kilchoman sherry cask. Zit ik er mooi tussenin.

0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Ik ga van het weekend weer eens lekker bbq'en
Wat zou nou een lekkere whisky zijn om tijdens/na het bbq'en te drinken.
Voor mij gaat BBQ steeds goed samen met een....bourbon.
0 x
Nou bedankt voor alle suggesties.
Ik denk dat ik een quarter cask en een 15 revival klaarzet en lekker van alle 2 wat ga snoepen.
Handig topic
Ik denk dat ik een quarter cask en een 15 revival klaarzet en lekker van alle 2 wat ga snoepen.
Handig topic

0 x
Whiskydudes
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Bij welke Distelery komt de Finlaggan cask strenght weg? 

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Thanks
Ik dacht zelf een jonge Bruichladdich Port Charlote.
Dat jij hem niet lekker vind weet ik maar ik kan hem wel waarderen als slobber whisky
Ik dacht zelf een jonge Bruichladdich Port Charlote.
Dat jij hem niet lekker vind weet ik maar ik kan hem wel waarderen als slobber whisky

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”