Leuk topic dit trouwens!

Matje schreef: Ohja en niet te vergeten de Highland Park 25 (2006 versie) voor €140 euro
Matje schreef:Ik heb vandaag een Scapa 14 gehaald voor €44 euro.![]()
Hij wordt sinds 2007 al niet meer uitgeleverd en tegenwoordig durven ze €80 euro voor deze fles te vragen. Binnenkort maar eens proeven of hij dat ook echt waard is!

JacobaEd schreef:Zojuist bij GenG Gouda Bloemendaal 3 stuks Ardbeg Blasda voor 75 euro zien staan.
Leende ik even snel een klantenkaart van een vriend en toen betaalde ik er nog maar 65 euro voor. Nette prijs lijkt me
Zal ik die andere twee ook even aanchaffen ??

JacobaEd schreef:Zal ik die andere twee ook even aanchaffen ??

Peaty Zealot schreef:Zelfs na lang speuren op internet kreeg ik die Caol Ila 18 maar niet te pakken, tenzij ik boven de honderdentwintig euro wilde gaan... Loop ik hier de plaatselijke slijter binnen, staan er 2 voor ieder €52,-![]()
Nu is ie wel weer via Drankgigant te bestellen, maar moet je iets dieper id buidel tasten.
Desalniettemin een van mn favoriete whiskies ooit, precies zoals ik t lekker vind:)
henri schreef:JacobaEd schreef:Zojuist bij GenG Gouda Bloemendaal 3 stuks Ardbeg Blasda voor 75 euro zien staan.
Leende ik even snel een klantenkaart van een vriend en toen betaalde ik er nog maar 65 euro voor. Nette prijs lijkt me
Zal ik die andere twee ook even aanchaffen ??
lijkt me dat je dat moet doen, kijk maar eens naar het lijstje shoplinks hier:
http://www.whiskybase.com/whisky/3821/ardbeg-blasda
AndreasM schreef:Komende week mijn verhaal over een gevonden pareltje in Frankrijk. Als gastschrijver. Ik zal de link posten zodra hij er op staat!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: squaadgras en 34 gasten