Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Ik denk dat ik zo alles wel heb horen langskomen waar ik om kan lachen. Van patsers en verzamelaars van houten kistjes tot whiskybijbels en iets wat op een drugsdeal lijkt met doorzichtige flesjes in rugzakken...
Ralfy heb ik nog niet gehoord, maar daar lach ik alleen maar om in positieve zin. En Serge natuurlijk ook.
Wat een fijn topic!
Ralfy heb ik nog niet gehoord, maar daar lach ik alleen maar om in positieve zin. En Serge natuurlijk ook.
Wat een fijn topic!

0 x
Daan schreef:Ik denk dat ik zo alles wel heb horen langskomen waar ik om kan lachen. Van patsers en verzamelaars van houten kistjes tot whiskybijbels en iets wat op een drugsdeal lijkt met doorzichtige flesjes in rugzakken...
Ralfy heb ik nog niet gehoord, maar daar lach ik alleen maar om in positieve zin.
Ho ho, hiermee suggereer je dat al die andere genoemde onderwerpen allemaal soort van negatief zijn?
Lachen om gekke dingen of situaties, lachen uit verwondering. Al met al best een positief topic toch, lachen is gezond tenslotte

1 x
Dre schreef:Ho ho, hiermee suggereer je dat al die andere genoemde onderwerpen allemaal soort van negatief zijn?
Absoluut niet hoor! Sommige wel, zo zie ik die houten kistjes die de prijs opdrijven liever vandaag dan morgen verdwijnen.
Ik vond het juist een heerlijk luchtig topic!

1 x
Mijn vrouw vindt het bijzonder vermakelijk dat er zoiets is als Whiskybase; een digitale plek waar volwassen mannen kleine whiskyflesjes op virtuele kastschapjes zetten en daar uren verlekkerd naar kunnen kijken.
20 x
Nickolaas schreef:Mijn vrouw vindt het bijzonder vermakelijk dat er zoiets is als Whiskybase; een digitale plek waar volwassen mannen kleine whiskyflesjes op virtuele kastschapjes zetten en daar uren verlekkerd naar kunnen kijken.
Goed dat je het zegt, was hem bijna vergeten: mijn vriendin vindt het bijzonder vermakelijk dat er een forum is dat nog een opmaak heeft vanuit de begindagen van het internet waar mannen over whisky praten afgewisseld met hyves-achtige smileys.
Voor mij met stip op 1 in elk geval

10 x
Highland Park 16 years Wings of the Eagle is geïnspireerd op oude verhalen omtrent een machtige adelaar die op een oude es boom zat. Deze adelaar stond symbool voor kennis en wijsheid. Highland Park Wings of the Eagle viert het wilde, maar fraaie klimaat op Orkney. Dit vertaalt zich door naar de whisky: deze Highland Park is intens, kruidig en toch elegant

7 x
- Reichenbach
- Moderator
Groeien er bomen op Orkney?JvR schreef:Highland Park 16 years Wings of the Eagle is geïnspireerd op oude verhalen omtrent een machtige adelaar die op een oude es boom zat.
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Daan schreef:Nickolaas schreef:Mijn vrouw vindt het bijzonder vermakelijk dat er zoiets is als Whiskybase; een digitale plek waar volwassen mannen kleine whiskyflesjes op virtuele kastschapjes zetten en daar uren verlekkerd naar kunnen kijken.
Goed dat je het zegt, was hem bijna vergeten: mijn vriendin vindt het bijzonder vermakelijk dat er een forum is dat nog een opmaak heeft vanuit de begindagen van het internet waar mannen over whisky praten afgewisseld met hyves-achtige smileys.
Voor mij met stip op 1 in elk geval
Haha prachtig wel, en dan te zeggen dat de meeste mensen whisky drinken toch als iets gedistingeerd zien.

0 x
- SecondHandPants
- Senior

Ik moet persoonlijk erg grijnzen als ik die Highland Park achtige bullshit zie met Noorse mythologie. Puur gericht om de verzamelaar in mensen te prikkelen. Beetje als flippo's verzamelen.
En hier word ik ook heel vrolijk van:

2 x
-
- (Whisky)Professional
SecondHandPants schreef::bigsmile
Ik moet persoonlijk erg grijnzen als ik die Highland Park achtige bullshit zie met Noorse mythologie. Puur gericht om de verzamelaar in mensen te prikkelen. Beetje als flippo's verzamelen.
En hier word ik ook heel vrolijk van:![]()
Mag ik bij deze daar ook al winter edities aan toevoegen.
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.
- SecondHandPants
- Senior
Cor - Vinabc schreef:SecondHandPants schreef::bigsmile
En hier word ik ook heel vrolijk van:![]()
Mag ik bij deze daar ook al winter edities aan toevoegen.
Ja! Mee eens. Ik wilde daar eigenlijk ook een foto aan toevoegen, maar had geen mooi overzicht gevonden, en vond deze wel de meest hilarische van ze allemaal. Snow Grouse, Winter's Gold, Winter Storm... ugh.
0 x
Hoe de 100 punten schaal tegenwoordig gebruikt wordt 

7 x
---Op een sabbatical van whisky---
-
- Whisk(e)y goeroe
Het feit dat ervaren en niet ervaren whiskyliefhebbers volledig door het lint gaan voor een donkere sherried whisky!
Alleen al op basis van de kleur moeten ze de fles absoluut hebben en is het kwaliteit.
Alleen al op basis van de kleur moeten ze de fles absoluut hebben en is het kwaliteit.

7 x
Mensen van pensioenleeftijd die na het drinken van 3 whisky’s doen alsof ze de grootste kenners zijn en elke vraag naar advies afsluiten met “maar ik drink al langer dus m’n smaakpallet is complexer dan die van jou”
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”