Dre schreef:Greenmachine schreef:En dan te bedenken dat de éénnalaatste post van topicstartster over een aanschaf bij Van Zuylen gaat

Sowieso loopt Van Zuylen als rode draad door de (beperkt aantal) posts van topicstarter... Wellicht moet het noemen van deze 'marktplaats' dan ook vanuit dat perspectief gezien worden, en wie er verder zijn voordeel mee wil doen moet dat vooral doen.
Ik heb er zelf even een vluchtige blik op geworpen, wordt er 'Glenfarclas Highland Whisky' aangeboden voor 20,- maar blijkt op foto een doosje met drie miniatuurtjes te zijn, waaronder inderdaad een Farclas (de 105) maar ook een Glenlivet Founders Reserve en een Chivas Regal... En dat voor twee tientjes 'slechts'

.
Nee, als ik whisky wil kopen zal ik denk ik niet zo héél snel (lees: niet) op díe site gaan kijken.

Denk ook dat de firma uit Loosduinen een grote vinger in de pap heeft, zo niet de initiatiefnemer is. Heb at random zo'n 10 whiskies van deze site vergeleken met de site van Aad van Zuylen. Alle 10 komen ook op de site van van Zuylen voor tegen dezelfde prijs. Daarna in omgekeerde volgorde 10 andere vergeleken. Met uitzondering van Jack Daniel's Straight Rye, komt daar ook een 100% match uit.
Mogelijk dat de JD nog niet is verwerkt, want staat sinds kort op de site van v. Zuylen.
Aldus geheel wetenschappelijk onderzocht.....
Groetjes, Herman
PS Ik herinner mij nog uit een recent verleden een heel gedoe (lees: discussie)rondom de "Marktplaats" van Speurders en boze/verontwaardigde slijters (Anna van Cleve/Cleef..?) Of ging dat over Catawiki (met als gevolg dat Catawiki zijn whiskyveiling site ging hosten vanuit Frankrijk?) Ach ja, 74 jaar hè....?!

En zo geven we weer aandacht en wordt belangstelling gewekt. Leuke hobby! Toch...?