Even wat stof doen opwaaien!
- shadowcollector
- Senior

- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

- defeatless
- Moderator

Re: Even wat stof doen opwaaien!
Hare majesteit heeft het behaagd om ook deze week mijn salontafeltje in de whiskykamer te stoffen, maar de rest raakt ze niet aan.
De open flessen daar ligt wel eens een grijs waasje op, maar om nu te zeggen stoffig? neeeuh.....
De gesloten flessen staan in de inbouwkast en die gaan één keer per jaar over de kop om de kurk nat te houden. Dan is het altijd wel ff niezen. Maar om nu te zeggen stoffig? neeeuh.....
De open flessen daar ligt wel eens een grijs waasje op, maar om nu te zeggen stoffig? neeeuh.....
De gesloten flessen staan in de inbouwkast en die gaan één keer per jaar over de kop om de kurk nat te houden. Dan is het altijd wel ff niezen. Maar om nu te zeggen stoffig? neeeuh.....
0 x
- ovanpuyvelde
- Top bijdrager

Mijn flessen staan allemaal in en op een open kast en één keer per maand haal ik alles eruit en worden zowel de kast als de flessen afgestoft voor zover dat nodig is. Ik beleef hier eigenlijk best wel plezier aan geef ik eerlijk toe
Ben nochtans absoluut geen controlefreak maar hier zondig ik met plezier aan met een goed muziekje op de achtergrond.
Voor het overige steek ik geen poot uit in het huishouden

Ben nochtans absoluut geen controlefreak maar hier zondig ik met plezier aan met een goed muziekje op de achtergrond.
Voor het overige steek ik geen poot uit in het huishouden

0 x
Hoewel ik in de omgang absoluut niet kort van stof ben, doe ik ook doorgaans niet te veel stof opwaaien. Dit topic geeft trouwens wel stof tot nadenken. Moet stof wel van whisky flessen en niet uit de rest van mijn huis? Helaas, ik moet in deze in het stof bijten, want om al mijn flessen van stof te ontdoen kost mij niet alleen een stoffer, maar ook teveel tijd, die ik anders liever wil besteden, door er met een lekkere dram (++) op mijn stoffige bank van te genieten.
0 x
Voor diegenen van het betere stofzuigwerk, check zeker eens HHP: Het Huishoud Plaza
Plumeaus, stofdoeken, dweilen aanbieden kan vanaf 50 Posts... Check it out
Wel eerst even voorstellen, vinden we leuk http://www.huishoudplaza.nl/Community/Forum/aff/37
Zouden ze daar ook een sample-aanbod hebben? Best eerst even beetje vanalles testen, alvorens in het groot te bestellen lijkt me... Ik zoek het alvast even op
@topic: gebruiken jullie dan microvezeldoek, vochtige doekjes, een plumeau, huishoudrol of nog wat anders.
Zeer benieuwd hoor...
Plumeaus, stofdoeken, dweilen aanbieden kan vanaf 50 Posts... Check it out

Wel eerst even voorstellen, vinden we leuk http://www.huishoudplaza.nl/Community/Forum/aff/37
Zouden ze daar ook een sample-aanbod hebben? Best eerst even beetje vanalles testen, alvorens in het groot te bestellen lijkt me... Ik zoek het alvast even op
@topic: gebruiken jullie dan microvezeldoek, vochtige doekjes, een plumeau, huishoudrol of nog wat anders.
Zeer benieuwd hoor...
3 x
- Breedút_Genietsje
- Whisk(e)y goeroe

Billedoekjes !
Maar dan wel die met lotion, wordt de whisky lekker zacht van.
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje
Breedút Genietsje
-
Braveheart
- Senior

Breedút_Genietsje schreef:
Billedoekjes !
Maar dan wel die met lotion, wordt de whisky lekker zacht van.
Ik ben even kort van stof in deze: dit interesseert me geen reet....
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”