nigel_tufnel schreef:Oogadal schreef:EDIT; niet helemaal Kris; net als jij en Peter
"Wat betref de commotie vind ik het ook gek dat je bij dit soort flessen snel moet zijn. De labels zitten er nog niet op en hij is in ieders gedachten al uitverkocht.
Maar aan de andere kant wil ik best een flesje hebben. Kleur is niet leidend maar geeft toch een idee. Dat ie op een bourbon barrel heeft gelegen is in mijn ogen een plus. En voor het prijsje kan het nooit een miskoop zijn. Al moet ik het in m'n brommer gooien."
Peter vind het vooral gek dat je er snel bij moet zijn, zie hierboven.
Twijfels over de kwaliteit, methode of al dan niet kopen zie ik niet...
En hij spreekt toch ook over het feit dat de kleur een indicatie geeft.
Oogadal schreef:Dan gaan we letters wegen Kris. Als ik bij zowel jou als Peter elke letter moet gaan uitleggen zijn we nog wel even bezig.
Bottomline is dat jullie beiden je verbazing uitspreken over het feit dat de labels er niet eens opzitten en het kennelijk voor veel mensen de catch of the century is.
Vervolgens start ik een discussie op waarin ik mijn mede forummers vraag om hun mening/input. Zeker ook omdat dit mee gaat/kan spelen in onze overweging om als we gaan bottelen dit op natural CS te doen of juist af te wateren. Of beiden.
Bovendien heb ik met Edwin ook prive contact en daar ben ik er wat uitgebreider op ingegaan. En hij weet mijn mening over dit soort zaken.
Ik ben in mijn post niet heel uitgebreid geweest omdat ik op dat moment achter het stuur zat en even snel voor het stoplicht iets heb ingetikt.
Kleur zegt niets over de kwaliteit. Ik bedoelde dat de kleur wel zegt dat je een sherrybommetje kan verwachten (mijn favoriet)
Dus dat in combinatie met de goede prijs en CS maakt dat ik best wel een flesje had willen hebben. Maar ik zou er ook niet wakker van liggen als ik hem niet heb.
Toen ik van jou las dat deze weer afgewaterd is heb ik prive aangegeven dat ik er niet meer op zat te wachten.
Edwin heeft dus wel gelijk dat ik er zo over denk. Alleen hij voegt door mijn schuld een forumpost en een privégesprek door elkaar.
Edit;
On topic: Wat ik graag zou willen zien is; Kwaliteit voor een eerlijke prijs, Cs, Non-chill filtred, Non-coloured en NON-BULLSHIT.