TIP! Interessante flessen op de veiling of in het buitenland
Re: TIP! Interessante flessen op de veiling of in het buitenland
Als het nog kan wil ik wel een flesje bruichladdich mee stellen.
0 x
Ik wil mijn eventuele tweede wel afstaan aan Robbie (RvdB)
0 x
Danzit de doos vol.. Ben momenteel niet in de mogelijkheid om de bestelling te plaatsen. Vrijdagavond zal ik dit doen. Ik neem dan ook terug contact met jullie kwestie verzendadressen en betalingsgegevens.

2 x
Bram84 schreef:Danzit de doos vol.. Ben momenteel niet in de mogelijkheid om de bestelling te plaatsen. Vrijdagavond zal ik dit doen. Ik neem dan ook terug contact met jullie kwestie verzendadressen en betalingsgegevens.
Ik ben bang dat je dan misschien al te laat bent. Gaat vandaag rond 12.30 uur online.
0 x
-
- Whisk(e)y goeroe
thijs100 schreef:Ik ben bang dat je dan misschien al te laat bent. Gaat vandaag rond 12.30 uur online.
Gezien de commotie overal vrees ik daar ook voor.
Ik val misschien in herhaling maar ik snap eigenlijk niet waarom dit blijkbaar weer zo'n gegeerde/interessante fles is?
Wederom de kleur? Reviews zijn er nog niet.
Er is nog niemand die 'm heeft kunnen proeven, hij is wederom niet cask strength...
Ik blijf het toch straf vinden dat iedereen dit als een buitenkans ziet.
Het feit dat ze de whisky ook nog hebben moeten re-racken wil volgens mij ook meestal zeggen dat hij niet de goede kant uitging, toch?
2 x
Ik denk dat het vat wat te actief was en dat ze hem in een bourbon barrel hebben gestopt voor wat diepte te creëren.
Wat betref de commotie vind ik het ook gek dat je bij dit soort flessen snel moet zijn. De labels zitten er nog niet op en hij is in ieders gedachten al uitverkocht.
Maar aan de andere kant wil ik best een flesje hebben. Kleur is niet leidend maar geeft toch een idee. Dat ie op een bourbon barrel heeft gelegen is in mijn ogen een plus. En voor het prijsje kan het nooit een miskoop zijn. Al moet ik het in m'n brommer gooien.
Wat betref de commotie vind ik het ook gek dat je bij dit soort flessen snel moet zijn. De labels zitten er nog niet op en hij is in ieders gedachten al uitverkocht.
Maar aan de andere kant wil ik best een flesje hebben. Kleur is niet leidend maar geeft toch een idee. Dat ie op een bourbon barrel heeft gelegen is in mijn ogen een plus. En voor het prijsje kan het nooit een miskoop zijn. Al moet ik het in m'n brommer gooien.
1 x

Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Het zijn minstens 308 flessen, dus deze zal toch niet binnen 1 dag uitverkocht zijn. Voor de Glenrothes had je ook een paar dagen de tijd.
Daarnaast zal deze fles ook opduiken bij een paar Nederlandse slijters (volgens de info op facebook), net als bij de Glenrothes. Bij van Zuylen was deze toen ook nog prima geprijsd.
Daarnaast zal deze fles ook opduiken bij een paar Nederlandse slijters (volgens de info op facebook), net als bij de Glenrothes. Bij van Zuylen was deze toen ook nog prima geprijsd.
0 x
- caskstrength
- Forum goeroe
Hier stonden een aantal posts, waarvan er een aantal zijn verplaatst naar een ander topic: Natural Cask Strength of niet?.
Vanaf nu graag weer over de aankoop van de Bruichladdich, of andere gezamenlijke buitenland-activiteiten.
Vanaf nu graag weer over de aankoop van de Bruichladdich, of andere gezamenlijke buitenland-activiteiten.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
- squaadgras
- Forum goeroe
Out of stock in paar kleine uurtjes 
Edit: ook verplaatst naar discussie CS.

Edit: ook verplaatst naar discussie CS.
1 x
2 ∞ & →
Daveen schreef:Het zijn minstens 308 flessen, dus deze zal toch niet binnen 1 dag uitverkocht zijn. Voor de Glenrothes had je ook een paar dagen de tijd.
Caskstrength, kan je mijn post ook nog verwijderen.... Zat er toch flink naast....

2 x
Net terug van een weekje oefening, maandag opnieuw weg voor een week....
Wou dus nu wat Laddies bestellen, maar zie dat ik te laat ben... Is een vaart gegaan precies...
Wel een leuk Pb van sch@ker gehad. Hij heeft voor me besteld...
Wou dus nu wat Laddies bestellen, maar zie dat ik te laat ben... Is een vaart gegaan precies...
Wel een leuk Pb van sch@ker gehad. Hij heeft voor me besteld...

0 x
Hi folks,
Iemand ervaring/bekend met deze aanbieder? Ik ken hem niet, kwam ik vandaag bij mijn email tegen.
Flesje de moeite waard? https://gmwhiskyco.com/collections/a-ra ... 82fecaca15
Groetje,
Herman
PS zit een free shipping code bij, sorry free UK shipping code
Iemand ervaring/bekend met deze aanbieder? Ik ken hem niet, kwam ik vandaag bij mijn email tegen.
Flesje de moeite waard? https://gmwhiskyco.com/collections/a-ra ... 82fecaca15
Groetje,
Herman
PS zit een free shipping code bij, sorry free UK shipping code
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”