Hoeveel verschillende onafhankelijke bottelaars in je collectie en welke koop je het meest?
Re: Hoeveel verschillende onafhankelijke bottelaars in je collectie en welke koop je het meest?
10 stuks, top 3 is CWC, BBR en ultimate. Samaroli is mijn favoriet maar daar heb ik er helaas nog maar te weinig van (over)
0 x
Re: Hoeveel verschillende onafhankelijke bottelaars in je collectie en welke koop je het meest?
Sb 1, IM 1, DH 1, CWC 1, vW 9
0 x
onafhankelijke distellerijen
Wat vinden jullie de lekkerste onafhankelijke distellerijen ?
Ik vind de blackadders en de oudere cadenheads
Wel heel voortreffelijk
Ik vind de blackadders en de oudere cadenheads
Wel heel voortreffelijk
1 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

Re: onafhankelijke distellerijen
Ik denk dat je bedoeld bottelaars? En daar is begin deze (of vorige) week geloof ik al een topic voor gestart. 

2 x
- defeatless
- Moderator

Glenfarclas is een onafhankelijke. En wat mij betreft een goeie!
1 x
Mvamelsfort schreef:Ik denk dat je bedoeld bottelaars? En daar is begin deze (of vorige) week geloof ik al een topic voor gestart.
Ja je had gelijk bottelaars hehe
Wat een fout van me haha
1 x
- Erik1908
- Top bijdrager

Tom2 schreef:jhvdb schreef:Poeh, ik durf op basis van voorgaande posts van een aantal forumleden bijna niet meer te vermelden dat ik welgeteld van 4 onafhankelijke bottelaars whisky's in de kast heb staan![]()
Van Wees (3)
Signatory (2)
Gordon & MacPhail (2)
Douglas Laing (1)
We zijn allemaal zo begonnen hoor
Euhhh zal ik dan opbiechten:
- Van Wees 2x
- G&M 2x
Maar net pas begonnen he.
1 x
Erik1908 schreef:Tom2 schreef:jhvdb schreef:Poeh, ik durf op basis van voorgaande posts van een aantal forumleden bijna niet meer te vermelden dat ik welgeteld van 4 onafhankelijke bottelaars whisky's in de kast heb staan![]()
Van Wees (3)
Signatory (2)
Gordon & MacPhail (2)
Douglas Laing (1)
We zijn allemaal zo begonnen hoor
Euhhh zal ik dan opbiechten:
- Van Wees 2x
- G&M 2x
Maar net pas begonnen he.
Ben je nou net of pas begonnen ?
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Hahaha, dat heb je met Belgen, beter in de Nederlandse taal dan wij
Ik werk in Bergeijk en wanneer we daar vertrekken zeggen we altijd, "we zijn net aangereden" 
Ik werk in Bergeijk en wanneer we daar vertrekken zeggen we altijd, "we zijn net aangereden" 
1 x
- caskstrength
- Forum goeroe

gerritbakker57 schreef:Hahaha, dat heb je met Belgen, beter in de Nederlandse taal dan wijIk werk in Bergeijk en wanneer we daar vertrekken zeggen we altijd, "we zijn net aangereden"
Herkenbaar, ook uit het Limburgse. De rest van Nederland schrikt zich altijd een hoedje als iemand zoiets zegt.
0 x
Affirmanti incumbit probatio
gerritbakker57 schreef:Hahaha, dat heb je met Belgen, beter in de Nederlandse taal dan wijIk werk in Bergeijk en wanneer we daar vertrekken zeggen we altijd, "we zijn net aangereden"
Las in een ander topic iets over dat ze aan elkaars sigaar willen zitten Gerrit, betekent dat wat ik denk dat het betekent?
2 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

volgens mij gaan we een beetje off topic 

1 x
2x the ultimate bijna altijd goed en bfyb.
0 x
Top 3:
1 - Cadenhead (8 stuks)
2 - Creative Whisky Company (7 stuks)
3 - Whiskybroker (5 stuks, waarvan 4 verschillende oude Invergordons
)
Verder is van mijn collectie ongeveer 2/3e onafhankelijk gebotteld.
1 - Cadenhead (8 stuks)
2 - Creative Whisky Company (7 stuks)
3 - Whiskybroker (5 stuks, waarvan 4 verschillende oude Invergordons
Verder is van mijn collectie ongeveer 2/3e onafhankelijk gebotteld.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”