proeverij girls only

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: proeverij girls only

Ongelezen berichtdoor Nino » 21 Jun 2016, 11:44

Dre schreef:Ik denk dat de whisky behorende bij onderstaande quote niet op een 'girls only' tasting mag ontbreken, moet haast wel in de 'smaak' vallen :P
Oogadal schreef:Yep. Soms lig je inderdaad in een deuk als je reviews leest. Is ook niet makkelijk, aan lezend publiek duidelijk te maken wat je proeft :?
...
Ik las gisteren een note op WB van iemand (een man..) die bij palet daadwerkelijk 'sperma' geproefd heeft. :domdom Dan moet je denk ik niet verder gaan vragen :gnif

Ben wel benieuwd of ze het allemaal slikken of uitspugen, weet Ed meteen wie de blijvertjes zijn :duimop
6 x
Afbeelding

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 21 Jun 2016, 20:22

Stijn V schreef:Die van mij zit ook liefst aan mijn Octomore... :nono

Mooie metafoor! :P
6 x

Khajuraho
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Khajuraho » 29 Aug 2016, 00:15

Sinds mijn vriendin een Springbank 21 heeft geprobeerd wil ze mee naar een proeverij en heeft er zelfs zin in :hoera
Ik heb een lijstje gemaakt met de genoemde whiskies die jullie genoemd hebben, ik hoop niet dat ze die alle wil proberen :P anders wordt het dweilen :nat

Enige aanvulling zijn altijd welkom :smullen

:hoedaf
0 x

Khajuraho
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Khajuraho » 29 Aug 2016, 00:30

Ben wel benieuwd of ze het allemaal slikken of uitspugen, weet Ed meteen wie de blijvertjes zijn :duimop

Het enigste wat mijn geliefde uitspuugde was Absint in de straten van Bratislava :gnif

Moet wel zeggen dat het wel heftig spul was :HitHead
0 x

bkoster
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bkoster » 29 Aug 2016, 10:18

Mijn vriendin is zich gaan interesseren in whisky doordat ze een glas Glenkinchie 12 heeft geproefd bij The Whisky Experience in Edinburgh. Ik vind hem zelf ook erg lekker, dus om het nou een beetje af te doen als vrouwenwhisky... ;)
1 x

fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor fjharms » 29 Aug 2016, 11:43

Ik heb maar 1 keer meegemaakt dat tijdens een proeverij een whisky speciaal aan mij werd aangeraden omdat het een "echte vrouwenwhisky" zou zijn.
Het ging toen (al wat jaren geleden) om de Balvenie Rum cask (niet de Caribbean cask van nu).
Maar... die whisky kon mij echt niet bekoren: smaakte IMO naar goedkope rum! Toen ik constateerde dat als ik een goedkope rum wilde proeven ik wel een goedkope rum zou kopen ipv een fles whisky van (toen) 99 euro werd mij dat niet in dank afgenomen.... :o
Die man heeft in ieder geval die avond geen opmerkingen meer gemaakt over mannen of vrouwen whiskies ;)
3 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”