Mermur schreef:Demas schreef:En de mortlach XOP black series..
Als je die open maakt, houd ik me van harte aanbevolen voor een sample.
Genoteerd
Zal niet voor direct zijn, eerst paar psychologische grenzen doorbreken vrees ik
Mermur schreef:Demas schreef:En de mortlach XOP black series..
Als je die open maakt, houd ik me van harte aanbevolen voor een sample.

sch@ker schreef:Even een zojuist aangeschaft flesje gemeld: Benrinnes 1988 32 yo: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... he-maltman
Bij van Zuylen inmiddels "out of stock" en volgens vZ bij de importeur ook.
Lakerfield schreef:sch@ker schreef:Even een zojuist aangeschaft flesje gemeld: Benrinnes 1988 32 yo: https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... he-maltman
Bij van Zuylen inmiddels "out of stock" en volgens vZ bij de importeur ook.
Heb hem ook in m'n winkelmandje gehad, toch maar van afgezien (budgettaire kwestie). Hoop dat ik geen 91-92 punter misloop haha.
Heel nette prijs voor zijn leeftijd!

MartinB schreef:Ik denk dat Whiskybroker vooral ook inspeelt op wat men nu graag koopt.
...
De eerste twee, alsook de Dufftown waren in 5 minuten uitverkocht. De Aultmore heeft er ook geen uur opgestaan...
Ze hebben dus blijkbaar goed gekozen
Lakerfield schreef:MartinB schreef:Ik denk dat Whiskybroker vooral ook inspeelt op wat men nu graag koopt.
...
De eerste twee, alsook de Dufftown waren in 5 minuten uitverkocht. De Aultmore heeft er ook geen uur opgestaan...
Dat verbaast ondertussen niet meer, dat waren de donkerste flessen. Heeft weinig met de juiste vaten kiezen te maken. Al was het een Fettercairn of een Glenwhatever, de donkersten verkopen tegenwoordig als eerste uit.
Ben er overigens ook wel eens schuldig aan hoor!

Zo zie je maar weer dat het met die discriminatie allemaal wel wat meevalt.Lakerfield schreef:...Dat verbaast ondertussen niet meer, dat waren de donkerste flessen. Heeft weinig met de juiste vaten kiezen te maken. Al was het een Fettercairn of een Glenwhatever, de donkersten verkopen tegenwoordig als eerste uit.
MartinB schreef:Lakerfield schreef:MartinB schreef:Ik denk dat Whiskybroker vooral ook inspeelt op wat men nu graag koopt.
...
Dat verbaast ondertussen niet meer, dat waren de donkerste flessen. Heeft weinig met de juiste vaten kiezen te maken. Al was het een Fettercairn of een Glenwhatever, de donkersten verkopen tegenwoordig als eerste uit.
Ik moet zeggen dat ik geselecteerd heb op deze tabel:
Waarbij het 'rediculously sweet' mij nieuwsgierig maakte![]()
Maar als je de kleurtjes naast elkaar ziet, ben ik blij dat ik niet ook nog de dufftown heb genomen.
)

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 gasten