semtex schreef:Heb me dit weekeind emisschien een heel klein beetje laten gaan met aankoopjes:
...
Zo hallo, dat klinkt als een duur lijstje!

semtex schreef:Heb me dit weekeind emisschien een heel klein beetje laten gaan met aankoopjes:
...
Carlo schreef:Net een fles Aberlour 10 yo gekocht.
Wel eens een miniatuurtje van gehad , zeker een lekkere whisky voor die prijs. (was in de aanbieding 22 euro)

Bart015 schreef:Carlo schreef:Net een fles Aberlour 10 yo gekocht.
Wel eens een miniatuurtje van gehad , zeker een lekkere whisky voor die prijs. (was in de aanbieding 22 euro)
ik heb er vandaag ook eentje gehaald voor dezelfde prijs.
Prima whisky, zeker voor dat geld!

JayDie schreef:Niet allemaal voor mij hoor

Carlo schreef:Net in Maassluis een Bruichladdich Islay Barley 2004 OB 50% botteld 01-10-2011 gehaald. Kreeg zelfs 3 euro feestkorting.![]()
![]()
WhiteMonkey schreef:Carlo schreef:Net in Maassluis een Bruichladdich Islay Barley 2004 OB 50% botteld 01-10-2011 gehaald. Kreeg zelfs 3 euro feestkorting.![]()
![]()
Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik moest behoorlijk er aan wennen en op basis van het sampletje dat ik ervan heb, prefeer ik de Laddie 10 (maar zoals al vaker hier aangegeven is smaak persoonlijk). De collectie aangevuld met een Auchentoshan Valinch, ook na aanleiding van een zeer goed bevallen sampletje.

Kay schreef:Is ie ook gedistilleerd in je geboortejaar dan?![]()
Ik ben 26 en heb een Port Ellen van 26 jaar oud, maar aangezien die uit 1983 komt en ik uit 1985 telt dat niet helemaalDie whisky wordt niet ouder, maar ik hopelijk wel.
heb dinsdag op Schiphol een The Glenlivet Master distiller's reserve en een Laphroaig triple wood gekocht,en vandaag op Dublin Airport een 12 jarige Knappogue Castle single malt. 
turfsmurf schreef:Een Littlemill van Kintra, 22 jaar oud.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten