Perry Veenendaal schreef:Er zijn al slijters waar ze uitverkocht zijn…..
Jomo!
Hou je lekker centjes in je zak!
Zat slijters waar nog volle dozen van de eerste reeks staan.

Perry Veenendaal schreef:Er zijn al slijters waar ze uitverkocht zijn…..
Jomo!
Hou je lekker centjes in je zak!

Perry Veenendaal schreef:Het lijkt me voor een slijter toch fijn als er veel vraag is, Cor?

Perry Veenendaal schreef:Het lijkt me voor een slijter toch fijn als er veel vraag is, Cor?

Cor - Vinabc schreef:Tsja, het aankondigen als je het al 6 maanden in huis hebt is ook weer zoiets (hoewel ik wel een slijter ken die dat doet en dan bedoel ik niet mezelf).
Maar bij dit soort bottelingen weet de consument niet dat het komt en beland het nog eens in de winkels. Bij SB, Ardnamurchan, etc gebeurt het omgekeerde. Daar moet ik dan wel om lachen (soms ook niet), de dagelijkse vragen of iets er al is. Alleen wordt die vraag dan wel 30 keer op een dag gesteld.

Oogadal schreef:Of zou het geen hond opvallen dat het allemaal waarschijnlijk onbestendig kort (als er niet op het label staat hoe lang er gefinished is zal het kort zijn) gefinished redelijk jong spul is?
Of zijn er echt mensen die dit inslaan vanwege het label?

Lakerfield schreef:Oogadal schreef:Of zou het geen hond opvallen dat het allemaal waarschijnlijk onbestendig kort (als er niet op het label staat hoe lang er gefinished is zal het kort zijn) gefinished redelijk jong spul is?
Finishen is nu helaas de hype.. Werd dat eerst gedaan voor het extra laagje aan smaak, weet ik nu niet zeker of dat het doel is.
Bij de eerste reeks zat een 12-jarige undercover Lagavulin afkomstig van een hoggie, zo bleek als witte wijn. Daar heb ik echter geen moment over hoeven twijfelen

henri schreef:over finishen gesproken... ik maak er hier net een opmerking over..
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/184001

Lakerfield schreef:henri schreef:over finishen gesproken... ik maak er hier net een opmerking over..
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/184001
Ja maar Henri, je snapt toch wel dat ze liever nú hun geld grijpen door het wat donkerder te kleuren?
Tijd is immers geld..
henri schreef:over finishen gesproken... ik maak er hier net een opmerking over..![]()
of is het rechtvaardig 

Lakerfield schreef:Oogadal schreef:Of zou het geen hond opvallen dat het allemaal waarschijnlijk onbestendig kort (als er niet op het label staat hoe lang er gefinished is zal het kort zijn) gefinished redelijk jong spul is?
Finishen is nu helaas de hype.. Werd dat eerst gedaan voor het extra laagje aan smaak, weet ik nu niet zeker of dat het doel is.
Bij de eerste reeks zat een 12-jarige undercover Lagavulin afkomstig van een hoggie, zo bleek als witte wijn. Daar heb ik echter geen moment over hoeven twijfelen
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten