FGG schreef:- Talisker 18yo
- Finlaggan Old Reserve
- Glen Grant The Major's Reserve
Taliskers 18 In je bottom 3?
Wat valt er zo tegen?
FGG schreef:- Talisker 18yo
- Finlaggan Old Reserve
sjaak92 schreef:FGG schreef:- Talisker 18yo
- Finlaggan Old Reserve
Wat valt er zo tegen?
FGG schreef:sjaak92 schreef:FGG schreef:- Talisker 18yo
- Finlaggan Old Reserve
Wat valt er zo tegen?
De Talisker 18yo heb ik een jaar geleden verkocht met een 75% vulling. Ik kreeg het spul niet weg. De 25% die ik wel gedronken heb viel elke keer weer tegen, scherp, bijterig, onaangename peat. Niet mijn ding.
sjaak92 schreef:Jammer! Wat is daarentegen dan jouw top 3?

sjaak92 schreef:FGG schreef:sjaak92 schreef:
Wat valt er zo tegen?
De Talisker 18yo heb ik een jaar geleden verkocht met een 75% vulling. Ik kreeg het spul niet weg. De 25% die ik wel gedronken heb viel elke keer weer tegen, scherp, bijterig, onaangename peat. Niet mijn ding.
Jammer! Wat is daarentegen dan jouw top 3?

WhiskyLiam schreef:Heb niet veel open maar de minste zijn de volgende:
1. Glen Moray Port Cask Finish: Hier was ik tot voor kort bijzonder goed over te spreken maar op de 1 of andere manier bevalt hij me voor geen meter meer. Proeft chemisch, smakeloos en enorm vlak.
2. Ben Bracken Highland: Lidl whisky, goedkoop maar nee, gewoon nee! Enorm dun, water met een smaakje.
3. Bowmore 12yo: Prima dram maar in mijn huidige lijst van open flessen (zijn er maar 8), nog steeds 1 van de mindere.
Kikkerneve schreef:1. P&M esprit de Corse
2. Roe & Coe irish whiskey
3. Longmorn the distillers' choice
Met name die Longmorn is qua prijs/kwaliteit verzekerd van de bottem 3. Die andere 2 zijn niks bijzonders, maar een aangename herinnering aan Corsica/Ierland.
) mij leverde dat er écht horror whisky's bestaan (ik was aanvankelijk in de veronderstelling dat écht slechte whisky niet bestond, hooguit hele mátige).
Dre schreef:Kikkerneve schreef:1. P&M esprit de Corse
2. Roe & Coe irish whiskey
3. Longmorn the distillers' choice
Met name die Longmorn is qua prijs/kwaliteit verzekerd van de bottem 3. Die andere 2 zijn niks bijzonders, maar een aangename herinnering aan Corsica/Ierland.
Ik zie deze post nu eigenlijk pas, maarrrehhh, noem die P&M Esprit de Corse maar eens 'niks bijzonders'...Voor mij toch in ieder geval de meest wanstaltige whisky die ik ooit op heb, het bewijs dat Sören (
) mij leverde dat er écht horror whisky's bestaan (ik was aanvankelijk in de veronderstelling dat écht slechte whisky niet bestond, hooguit hele mátige).
Hopelijk heb je toch vooral om hele ándere redenen aangename herinneringen aan Corsica![]()
In ieder geval snap ik de plek in de Bottom-3...

hoogheid2015 schreef:En dan heb je de Fujikai 10-year-old nog te goed![]()

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten