Mark schreef:
Deze fles komt één dezer dagen op de markt. Toevallig nog mensen die een fles (willen/gaan) bestellen?
Ik wil wel 1 of 2 flesjes meebestellen
Mark schreef:
Deze fles komt één dezer dagen op de markt. Toevallig nog mensen die een fles (willen/gaan) bestellen?

Wouter1981 schreef:Man, dat lijkt wel een potje inkt!
Zelfde recept als die vorige Bruichladdich waar nog wel het één en ander over te doen was?
Mark schreef:Wouter1981 schreef:Man, dat lijkt wel een potje inkt!
Zelfde recept als die vorige Bruichladdich waar nog wel het één en ander over te doen was?
Dat heb ik even gemist geloof ik..

Daveen schreef:Mark schreef:
Ik wil wel 1 of 2 flesjes meebestellen

Daveen schreef:Mark schreef:Wouter1981 schreef:Man, dat lijkt wel een potje inkt!
Dat heb ik even gemist geloof ik..
Was dat niet toen eerst op sherry gelegd en daarna op bourbon vaten, terwijl je normaal gesproken dit andersom zou verwachten.
Mark schreef:
sch@ker schreef:Nou dan doe ik ook mee voor 1 flesje, als dat nog kan tenminste...
Daveen schreef:sch@ker schreef:Nou dan doe ik ook mee voor 1 flesje, als dat nog kan tenminste...
55 pond blijken de flessen te zijn. Ik bestel wel een doosje en raak de flessen wel kwijt.
dalwinnie schreef:Daveen schreef:sch@ker schreef:Nou dan doe ik ook mee voor 1 flesje, als dat nog kan tenminste...
55 pond blijken de flessen te zijn. Ik bestel wel een doosje en raak de flessen wel kwijt.
zijn ze al te bestellen dan?

Daveen schreef:sch@ker schreef:Nou dan doe ik ook mee voor 1 flesje, als dat nog kan tenminste...

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten