En dan nog een whisky uitzoeken: m'n Bowore 12yo was op, kost daar €28. Maar een HP12 is ook wel lekker. Of toch nog iets anders? Pfff... keuzes. Uiteindelijk alleen met de glazen de deur uit gelopen, we zouden namelijk ook nog even langs Whisky&Cigars in Gronau. Ik dacht: in plaats van 2 flessen uit de getränkehalle haal ik me een stoere fles bij W&C. Maar toen ik daar de prijzen zag was ik er al vlot klaar mee. Een Bowmore 12yo kost daar €42 in plaats van de gebruikelijk €30, de HP12 staat er voor €46, bij de G&G staat die voor €35, Kilchoman Sanaig in het schap voor €79 i.p.v. €58 bij G&G. Ik begrijp best dat hij niet de prijzen van de grote jongens kan hanteren en ik ben ook best bereid om een eurootje of 3 a 4 meer te betalen om zijn toko te sponsoren, maar prijsverschillen van 30% a 40% vind ik net ff te gek.
Uiteindelijk beland bij de Gall&Gall, daar konden we de Talisker Skye proeven maar die vond ik niet echt top. Uiteindelijk de HP12 meegenomen. Bij G&G ook meteen ff een klantenkaart gescoord. Ik heb m'n online-winkelmandje van ze al gevuld met een Sanaig en een Bowmore12.

Kan ik hier uit opmaken dat het sampletje van de GD 15yo Revival dan (ook) niet zo goed bevallen is?