Maar da’s de kracht van de Whiskynerds; ja, hun bottelingen zijn bovenkant markt, maar je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat het geen bocht is...

Oogadal schreef:Ik snap je Wouter, maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat als je dit soort pre 2000 vaten nu nog moet aankopen je onherroepelijk op dit soort prijzen uit gaat komen.... En ik ga er even vanuit dat dit niet een vat is wat al 5 jaar in het portfolio van de Whiskynerds zit. Twee jaar geleden kocht je een 1995 Clynelish (oa die van Reifferscheid) voor rond de € 150. Maar da’s geweest helaas. Al zit er nog een wereld van whisky tussen 150 en 300.
Maar da’s de kracht van de Whiskynerds; ja, hun bottelingen zijn bovenkant markt, maar je kunt er redelijkerwijs vanuit gaan dat het geen bocht is...
), te ruil tegen iets lekkers en (bijna) zonder peat...... (aanmeldingen graag via pb)
sch@ker schreef:Oogadal schreef:Ik snap je Wouter, maar de eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat als je dit soort pre 2000 vaten nu nog moet aankopen je onherroepelijk op dit soort prijzen uit gaat komen.... En ik ga er even vanuit dat dit niet een vat is wat al 5 jaar in het portfolio van de Whiskynerds zit. Twee jaar geleden kocht je een 1995 Clynelish (oa die van Reifferscheid) voor rond de € 150. Maar da’s geweest helaas. Al zit er nog een wereld van whisky tussen 150 en 300.
Ik heb hem in bestelling en besloten hem open te trekken zodra ie binnen is (begin mei).
Wil er wel 5 drammetjes van afstaan (WouterK en Daan niet meegerekend), te ruil tegen iets lekkers en (bijna) zonder peat...... (aanmeldingen graag via pb)

sch@ker schreef:Rara hoe kan dat?
De jongste telg aan de boom van de WhiskyNerds, blijkt nog voordat hij op de markt is gekomen al geproefd en beoordeeld te zijn ................
thijs100 schreef:sch@ker schreef:Rara hoe kan dat?
De jongste telg aan de boom van de WhiskyNerds, blijkt nog voordat hij op de markt is gekomen al geproefd en beoordeeld te zijn ................
Het is een score van iemand waar jij op WB mee bevriend bent, dus vraag ‘t anders even aan die persoon

JvR schreef:Louis Vuitton is eigenaar van Glenmorangiehttps://nl.m.wikipedia.org/wiki/LVMH
Cor - Vinabc schreef:Kreeg een voorintekening gemaild, met daarin een beschrijving van de whisky. Het gaat om een blended malt. Zover niets geks, totdat ik las dat ie was samengesteld uit single cask single malt whisky's.... Briljant gevonden.

En Diageo is weer voor 34% eigenaar van de LVMH drankafdeling.Spainkiller schreef::OJvR schreef:Louis Vuitton is eigenaar van Glenmorangiehttps://nl.m.wikipedia.org/wiki/LVMH
Wow. Weer wat geleerd.

Reichenbach schreef:En Diageo is weer voor 34% eigenaar van de LVMH drankafdeling.
https://en.wikipedia.org/wiki/LVMH#Shareholders

Als je in een tastingnote leest over 'leer' weet je dat is dus de smaak van de handtasjes.Spainkiller schreef:... Wacht eens even, Ardbeg is van LVMH!?

Reichenbach schreef:Als je in een tastingnote leest over 'leer' weet je dat is dus de smaak van de handtasjes.Spainkiller schreef:... Wacht eens even, Ardbeg is van LVMH!?

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten