edwin1973 schreef:Beste forumleden,
Ben op zoek nar een mooie Bowmore tot max +- 100 euro
Wie heeft er goede tips ?
Alvast bedankt
Ik ben grote fan van de Bowmore 15 Darkest. Dan kan je nog iets moois er bij kopen zelfs.
Alvast bedankt

Alvast bedankt

johan brugge schreef:edwin1973 schreef:Beste forumleden,
Alvast bedankt
Bowmore Laimrig: veel turf en dito sherry (+/- 85 Euro).
Bowmore 12yo 2001 Liquid Library: hetzelfde, heerlijke whisky (+/- 75 €).
Mermur schreef:Glengoyne 15 y.o.

Caledonians schreef:Het moest er maar eens van komen met mijn forumnaam.![]()
Zojuist besteld: Caledonian 45yo 1965/2010 (47.6%, Clan Denny, Refill Hogshead, C#HH6628)

Caledonians schreef:Caledonians schreef:Het moest er maar eens van komen met mijn forumnaam.![]()
Zojuist besteld: Caledonian 45yo 1965/2010 (47.6%, Clan Denny, Refill Hogshead, C#HH6628)
Bummer... vind ik net een email in mn junkmail van de betreffende slijter dat de whisky toch niet meer op voorraad is.

Banzai schreef:Caledonians schreef:Caledonians schreef:Het moest er maar eens van komen met mijn forumnaam.![]()
Bummer... vind ik net een email in mn junkmail van de betreffende slijter dat de whisky toch niet meer op voorraad is.
Hi Scott, ik weet nog een Caledonian 1965 Part Des Anges staan. Laat maar iets weten indien interesse.

Caledonians schreef:Banzai schreef:
Hi Scott, ik weet nog een Caledonian 1965 Part Des Anges staan. Laat maar iets weten indien interesse.
Heb zeker interesse! Al ben ik bang dat die in een iets andere prijsrange zal zitten dan de Clan Denny...

Banzai schreef:Caledonians schreef:Banzai schreef:
Heb zeker interesse! Al ben ik bang dat die in een iets andere prijsrange zal zitten dan de Clan Denny...
De fles kost 225€.

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten