vmk schreef:totalatool schreef:vmk schreef:Imperial 1995-2014 19yo Van Wees c50161
Ik dacht c50159 aan te treffen, maar het lijkt erop dat ze twee casks hebben uitgebracht binnen een week.
Merkwaardig dat je dat niet van tevoren weet. Wel interessant en ik hoor heel graag je mening! De 50152 heb ik tot mijn spijt gemist namelijk.
Lag volledig aan mij, niet aan de shop. Ik houd goed in de gaten wat er uitkomt van Imperial. De c50159 had ik niet eens zo specifiek benoemd aan m'n slijter, alleen 'bestel maar de nieuwe Imperial van Van Wees', maar hij heeft dus c50161 besteld. Die heb ik net ook zelf in WB gezet, kende m niet.
Maar de 50159 heb ik nu ergens anders besteld, dus die zal binnenkort ook wel binnen zijn. Ik laat je de resultaten weten. Ik kan overigens voorlopig wel even vooruit.
Ik heb gisteren een Imperial geproefd, een Ultimate van 19 jaar waarvan er 305 flessen zijn. Gebotteld op 18 november 2014. Ik denk dat het de 50160 is. Op whiskybase heeft niemand hem blijkbaar in bezit. Man wat was deze lekker! Ik kan hem echter in geen enkele shop vinden. Ik zie met name de 50159. Iemand een tip?
Ik heb al een Imperial van the Ultimate, 17 jaar cask 50339 maar die smaakt echt heel anders. Dit was echt zo'n whisky waarvan je direct weet....die wil ik hebben! Ik wil dus specifiek cask 50160 want ik weet dus niet in hoeverre 50159 en 50161 daarvan afwijkt.