De whisky-koopgekte slaat hier weer toe, veel in winkelmandjes staan (online).. alleen m'n verstand houdt mij nog van die rode rinkelende bestelknop in te drukken. Iemand die het laatste zetje kan uitdelen?

Freezeroz schreef:Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat mijn vriendin lekker af en toe mee geniet van mijn whisky hobby. Ze heeft zelfs een kunstwerk gemaakt voor in mijn bar.
Wat waarschijnlijk ook helpt is dat ik haar wijn een plekje in mijn whisky bar heb gegund haha.
doe es een mooie foto 
)squaadgras schreef:Single Private Cask Port Charlotte (bourbon barrel, 50%) uit 2003. Staat nog niet op WB, dus 'op de gok'.
De whisky-koopgekte slaat hier weer toe, veel in winkelmandjes staan (online).. alleen m'n verstand houdt mij nog van die rode rinkelende bestelknop in te drukken. Iemand die het laatste zetje kan uitdelen?

sch@ker schreef:squaadgras schreef:Single Private Cask Port Charlotte (bourbon barrel, 50%) uit 2003. Staat nog niet op WB, dus 'op de gok'.
Heee man, waar haal je die vandaan?
Overigens goed om te lezen dat het "virus" je weer te pakken lijkt te hebben

gerritbakker57 schreef:Gordon & MacPhail heeft zijn Connoisseurs Choice serie weer geupgraded naar Cask Strength. Ik heb er een Dailuaine 19 jaar gekocht
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ne-1998-gm

Mermur schreef:gerritbakker57 schreef:Gordon & MacPhail heeft zijn Connoisseurs Choice serie weer geupgraded naar Cask Strength. Ik heb er een Dailuaine 19 jaar gekocht
https://www.whiskybase.com/whiskies/whi ... ne-1998-gm
Ik ben dan weer erg benieuwd naar die Dailuaine. Is de 46% vatsterkte? (Ik moet zeggen dat ik die nieuwe flessen wel chique vind.)

squaadgras schreef:Interessante stelling. Wat betreft de Dailuaine moet ik zeggen dat ik niet veel andere bottelaars heb kunnen vinden die een 19yo veel goedkoper aanbieden. Komt ook weinig SC ouder spul van Dailuaine uit. De Caol Ila's vind ik wat dat betreft wel weer net geprijsd (in vergelijking met...).

Wouter1981 schreef:Ik hoop maar dat ze de nieuwe lijn niet als premiumisation zien.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten