Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Re: Waar kan jij om lachen in de whiskywereld?
Maar moet vooral lachen om alle lege flessen en dozen die op marktplaats staan en dan vooral die van zeer niet bijzondere whisky’s
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... ousPage=lr
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Mensen die hun eigen dichte flessen raten met bijv. 95+ punten.. Glengoyne 1969 anyone? TOK! 

0 x
2 ∞ & →
-
MisterMonkeyDonkey
- Whisk(e)y goeroe

Mensen die een pas gekochte fles te koop zetten op whiskybase, terwijl er al 10+ exemplaren van beschikbaar waren. En dan ook nog eens 50% meer vragen dan de goedkoopste aanbieder...
0 x
squaadgras schreef:Mensen die hun eigen dichte flessen raten met bijv. 95+ punten.. Glengoyne 1969 anyone? TOK!
Nou die lijkt me anders hartstikke lekker.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- squaadgras
- Forum goeroe

Lijkt mij ook een smakelijk sapje.. kan jij door de kurk neuzen? 
0 x
2 ∞ & →
Nee maar ik maak gewoon een inschatting. Kan er nooit ver vanaf zitten met 95 punten toch?
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- squaadgras
- Forum goeroe

Als je hem ooit wilt verknaken kan je er beter een paar punten bovenop gooien.. 
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Mensen die hun eigen dichte flessen raten met bijv. 95+ punten.. Glengoyne 1969 anyone? TOK!
Toevallig zag ik van één van die '95+ raters' gisteren op FB langskomen dat ie zat te twijfelen of ie hem in een share zou gooien, bij voldoende animo zou ie hem misschien wel opentrekken...
Kennelijk is die gedachte alleen al voldoende om de smaak in te beelden en hem alvast een top score te geven

1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Met een ouderwets forumprijsje is er waarschijnlijk meer dan genoeg animo.. denk alleen niet dat dit een 'share' wordt
.
1 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef::gnif
Met een ouderwets forumprijsje is er waarschijnlijk meer dan genoeg animo.. denk alleen niet dat dit zo'n 'share' wordt.
Bleef inderdaad erg geheimzinnig en terughoudend over wat een sample zou moeten gaan kosten, terwijl het op zich niet zo heel ingewikkeld is als je weet wat je voor die fles betaald hebt...
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Vergeet de tienjaarlijkse winstverwachting niet mee te calculeren, NASDAQ-hogere-wiskunde, econometrie, Nash Jr. & Keynes. Gooi het allemaal in een quantum supercomputer en... profit!
0 x
2 ∞ & →
Gisteren op de terugweg naar huis, met de fiets natuurlijk, besloot ik om nog een fles whisky te gaan kopen.
Na een kort winkelbezoek en een fles whisky rijker ging de tocht verder naar huis.
Even later bedacht ik me, stel dat ik nu val, dan is mijn fles stuk...
Dus, effe snel gestopt en de fles ter plaatse leeg gedronken.
...
Gelukkig maar dat ik deze verstandige beslissing ter plekke genomen had. Ik was nog geen 3 km verder en was al 4 keer gevallen...
Na een kort winkelbezoek en een fles whisky rijker ging de tocht verder naar huis.
Even later bedacht ik me, stel dat ik nu val, dan is mijn fles stuk...
Dus, effe snel gestopt en de fles ter plaatse leeg gedronken.
...
Gelukkig maar dat ik deze verstandige beslissing ter plekke genomen had. Ik was nog geen 3 km verder en was al 4 keer gevallen...
7 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Wouter1981 schreef:de flessen een halfjaarlijkse omwenteling heb gegeven.
Doe jij dat per fles dan? In D12 dozijn gaat dat een stuk rapper hoor...
3 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”