Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Ik ben op zoek naar iets van Mortlach.
De Kintra botteling bevalt me zo goed dat er hiervoor een nieuwe Mortlach in de kast komt, maar welke?
Iemand een goede Mortlach botteling in gedachte? Zelf neig ik naar de 21 jarige G&M uitgave.
Ik ben wel fan van dat "vlezige/ham" karakter van Mortlach.
De Kintra botteling bevalt me zo goed dat er hiervoor een nieuwe Mortlach in de kast komt, maar welke?
Iemand een goede Mortlach botteling in gedachte? Zelf neig ik naar de 21 jarige G&M uitgave.
Ik ben wel fan van dat "vlezige/ham" karakter van Mortlach.
0 x
Mijn volgende aanwinsten zullen flessen Imperial 1995 18yo SV Asta Morris zijn.
0 x
vmk schreef:Mijn volgende aanwinsten zullen flessen Imperial 1995 18yo SV Asta Morris zijn.
Ah, het is je dus gelukt

0 x
Ook een aantal Imperial 1995 18yo SV Asta Morris flessen kunnen bemachtigen. Thanks Bart voor de tip 
0 x
thijs100 schreef:vmk schreef:Mijn volgende aanwinsten zullen flessen Imperial 1995 18yo SV Asta Morris zijn.
Ah, het is je dus gelukt
Idd Thijs, heb wat flesjes kunnen reserveren.
0 x
Graag gedaan! Ik vermoed dat het sowieso een hoogvlieger gaat zijn...
0 x
Vakantiegeld, verjaardag, lente, ideale koopvoorwaarden zeg maar
Op het lijstje staan:
- Springbank 12 yo CS 008
- Bowmore 100 degrees proof
- Glendronach 15 yo Revival
Op het lijstje staan:
- Springbank 12 yo CS 008
- Bowmore 100 degrees proof
- Glendronach 15 yo Revival
0 x
-
rborghmans
- Senior

Imperial 1995 18yo SV Asta Morris (ben niet de enige precies ...)
0 x
-
Usquebaugh
- Senior

Binnenkort haal ik bij een medeforumgebruiker een gereserveerde fles North Port Brechin 1977 op. Op Ardbeg Day heb ik bij een embassy een fles Auriverdes gereserveerd, ben erg benieuwd hoe die smaakt! 
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

rborghmans schreef:Imperial 1995 18yo SV Asta Morris (ben niet de enige precies ...)
Is deze Imperial dan zó de moeite?
Ik zie deze fles de laatste dagen zodanig veel op deze topic dat ik deze fles misschien ook zal aanschaffen, ik heb nl nog nooit een Imperial gedronken!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Dram The Man schreef:rborghmans schreef:Imperial 1995 18yo SV Asta Morris (ben niet de enige precies ...)
Is deze Imperial dan zó de moeite?
Ik zie deze fles de laatste dagen zodanig veel op deze topic dat ik deze fles misschien ook zal aanschaffen, ik heb nl nog nooit een Imperial gedronken!
Ik proef hem vanavond. Heb hem bewust niet blind besteld, de kwaliteit de Asta Morris selecties ligt over het algemeen hoog tot zéér hoog maar ik wou deze toch eerst zelf proeven.
De Asta Morris range heeft in zn 5(?) jarig bestaan toch een aardige reputatie opgebouwd. Eerst met fantastische BenRiach's, later met zéér goeie prijs-kwaliteit bottelingen. Vandaar dat de bottelingen nogal snel uitverkocht zijn. Over 't algemeen vind je ze niet meer in de winkel enkele dagen na de release..
Ik zal vanavond/morgen laten weten of de hype terecht is
0 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

BWhisky schreef:
Ik proef hem vanavond. Heb hem bewust niet blind besteld, de kwaliteit de Asta Morris selecties ligt over het algemeen hoog tot zéér hoog maar ik wou deze toch eerst zelf proeven.
De Asta Morris range heeft in zn 5(?) jarig bestaan toch een aardige reputatie opgebouwd. Eerst met fantastische BenRiach's, later met zéér goeie prijs-kwaliteit bottelingen. Vandaar dat de bottelingen nogal snel uitverkocht zijn. Over 't algemeen vind je ze niet meer in de winkel enkele dagen na de release..
Ik zal vanavond/morgen laten weten of de hype terecht is!
Bedankt voor de info, ik denk dat ik het er een keer op waag!
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

Benriach 40yo 1971/2011 (49.8%, OB, Hogshead, C#1947, 229 Bts.) 
0 x
Caledonians schreef:Benriach 40yo 1971/2011 (49.8%, OB, Hogshead, C#1947, 229 Bts.)
O wow, ga je het doen? Heerlijk frisse whisky!
0 x
- Caledonians
- Whisk(e)y goeroe

vmk schreef:Caledonians schreef:Benriach 40yo 1971/2011 (49.8%, OB, Hogshead, C#1947, 229 Bts.)
O wow, ga je het doen? Heerlijk frisse whisky!
Na deze gisteren geproefd te hebben kan ik deze niet laten staan. Exact mijn smaakprofiel!

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”