TIP! In de aanbieding...
Re: TIP! In de aanbieding...
Ik twijfel.
Is deze Macallan dan zijn 60 euro waard???
Of betaal ik gewoon de naam!!
0 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

mer1973 schreef:Ik twijfel.
Beste Mer1973,
Tja... met de DonderdagDeal's hebben we een bepaalde naam hoog te houden; ook dit is weer een scherpe prijs voor een (bijna) uitgestorven sherried Macallan, met leeftijd! Maar u mag de fles (let op; alleen vandaag!) vrijblijvend bestellen hoor. Dan kunt u rustig hier de reacties en bevindingen lezen, wellicht er paar nachtjes over slapen. En indien u spijt heeft van uw aankoop, mag u de ongeopende fles altijd kosteloos retour sturen, géén probleem. In onze DrankDozijn.nl verzenddoos zit altijd een (gratis) retour sticker. (antwoordnummer = kosteloos). Het aankoopbedrag van de fles wordt na ontvangst retour en check direct terug betaald.
Ook dat is DrankDozijn.nl
Fijne avond iedereen, Rachel.
PS: niet stiekem een slokje nemen!

Laatst gewijzigd door DrankDozijn op 09 Okt 2015, 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.
14 x
DrankDozijn schreef:mer1973 schreef:Ik twijfel.
Beste Mer1973,
Tja... me de DonderdagDeal's hebben we een bepaalde naam hoog te houden; ook dit is weer een scherpe prijs voor een (bijna) uitgestorven sherried Macallan, met leeftijd! Maar u mag de fles (let op; alleen vandaag!) vrijblijvend bestellen hoor. Dan kunt u rustig hier de reacties en bevindingen lezen, wellicht er paar nachtjes over slapen. En indien u spijt heeft van uw aankoop, mag u de ongeopende fles altijd kosteloos retour sturen, géén probleem. In onze DrankDozijn.nl verzenddoos zit altijd een (gratis) retour sticker. (antwoordnummer = kosteloos). Het aankoopbedrag van de fles wordt na ontvangst retour en check direct terug betaald.
Ook dat is DrankDozijn.nl
Fijne avond iedereen, Rachel.
PS: niet stiekem een slokje nemen!

1 x
Ik zie die vermadelijde Fujikai iedere keer voorbijkomen voor BS-prijzen. Hier staat ie nog gewoon voor 45 euro: https://www.hetwhiskyhuis.nl/fujikai-10 ... -malt.html
En nu maar hopen dat ie ook gekocht wordt door iemand die zo gek is 'm te openen, in plaats van dat ook deze straks voor bijna het dubbele wordt aangeboden
En nu maar hopen dat ie ook gekocht wordt door iemand die zo gek is 'm te openen, in plaats van dat ook deze straks voor bijna het dubbele wordt aangeboden
0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

thijs100 schreef:Ik zie die vermadelijde Fujikai iedere keer voorbijkomen voor BS-prijzen. Hier staat ie nog gewoon voor 45 euro: https://www.hetwhiskyhuis.nl/fujikai-10 ... -malt.html
is nu uitverkocht, hahhaha dat is snel
1 x
-
DrankDozijn
- (Whisky)Professional

Op zoek naar een zwoele zomer ‘verlenger’ of juist een hartverwarmende tropische verrassing? Of gewoon beide….
Bij DrankDozijn.nl zetten we daarom deze week The Balvenie Caribbean Cask – 14yrs in het zonnetje.
Alleen deze week: € 50,-

Bij DrankDozijn.nl zetten we daarom deze week The Balvenie Caribbean Cask – 14yrs in het zonnetje.
Alleen deze week: € 50,-

0 x
Faillissementsveiling: https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 66/1667990
Ik kom zelf helaas daar niet in de buurt, anders had ik wel meegeboden op de Hankey Bannister 25, Tyrconnell 10 Year Madeira Finish en Tyrconnell 10 Year Port Finish
Ik kom zelf helaas daar niet in de buurt, anders had ik wel meegeboden op de Hankey Bannister 25, Tyrconnell 10 Year Madeira Finish en Tyrconnell 10 Year Port Finish

0 x
Zij er nog liefhebbers voor de Arran Millennium Casks?
Ik weet hem nog te staan voor 85. Als iemand interesse heeft wil ik hem best ophalen en verzenden.
Ik weet hem nog te staan voor 85. Als iemand interesse heeft wil ik hem best ophalen en verzenden.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Toontje schreef:Faillissementsveiling: https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 66/1667990
Er komen nog behoorlijk veel kosten bij bij bva auctions dus let op wat je doet!
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Jonadawi schreef:Toontje schreef:Faillissementsveiling: https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 66/1667990
Er komen nog behoorlijk veel kosten bij bij bva auctions dus let op wat je doet!
yup stel dat voor een fles 100,- euro bied dan ziet er als volgt uit.
Bieding 100,-
Btw 19% 19,-
veilingkosten 16% 19.04
btw over veilingk 19% 3,69
totaal : 141.73 euro. Dus bijna 40% extra. Die jongens zijn nog duurder als catawiki

2 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

daytona955 schreef:Jonadawi schreef:Toontje schreef:Faillissementsveiling: https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 66/1667990
yup stel dat voor een fles 100,- euro bied dan ziet er als volgt uit.
Bieding 100,-
Btw 19% 19,-
veilingkosten 16% 19.04
btw over veilingk 19% 3,69
totaal : 141.73 euro. Dus 40% extra. Die jongens zijn nog duurder als catawiki
1 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

daytona955 schreef:dit kan weg 2x op verstuur gedrukt
Je kan je eigen post verwijderen
Edit: toch niet