Tomh schreef:Handig, een winkel met website die totaaal niet up to date is!![]()
Voor niks naar de winkel geweest, ze hadden geen van bovengenoemde meer staan
Versailles zeker?

Tomh schreef:Handig, een winkel met website die totaaal niet up to date is!![]()
Voor niks naar de winkel geweest, ze hadden geen van bovengenoemde meer staan

Tomh schreef:Dan maar kijken of de festival botteling feis ile 2014 van Bowmore wat is, want die komt uit 1989
heb alleen geen idee wat ze daar ter plekke kosten, het lijkt me dat die whiskybase prijzen toch wel hoger zijn dan de prijs op het festival zelf..
totalatool schreef:Tomh schreef:Dan maar kijken of de festival botteling feis ile 2014 van Bowmore wat is, want die komt uit 1989
heb alleen geen idee wat ze daar ter plekke kosten, het lijkt me dat die whiskybase prijzen toch wel hoger zijn dan de prijs op het festival zelf..
Dat is dus de dure jaren '80 botteling waarvoor je letterlijk midden in de nacht in de rij mag gaan liggen. Reken op een prijs niet lager dan £350.

Caledonians schreef:Versailles zeker?
Tomh schreef:Caledonians schreef:Versailles zeker?
hoe raad je het...
Matje schreef:Het scheelt dat hij pas een jaar roept dat hij de webshop moet updaten.
Kay schreef:En deze Glenfarclas 1978 voor 125 euro:
http://www.whiskybase.com/whisky/26040
Kan er op internet bitter weinig over vinden, maar lijkt me geen slechte koop.

Harrie schreef:Net clubbotteling US besteld: Millstone Vat 538 RYE Whisky cask type virgin American oak date of distillation 30-11-2007. Ben benieuwd, was niet in de gelegenheid om hem te proeven en selecteren.
Harrie schreef:Net clubbotteling US besteld: Millstone Vat 538 RYE Whisky cask type virgin American oak date of distillation 30-11-2007. Ben benieuwd, was niet in de gelegenheid om hem te proeven en selecteren.
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten