Ook hier een leuk (horror)verhaal van een gevallen fles.
Had een Highland Park Thor gekocht in de oude vervlogen tijden toen hij nog aan een retailprijs van ongeveer 90 euro te koop was (2012).
Stond mooi op mijn slaapkamer in die tijd.
Maar, op mijn trouwdag was mijn getuige tijdens het avondfeest met een aantal vrienden ons huis binnen gegaan om een aantal ‘onaangename’ verrassingen te voorzien voor het moment dat we thuiskwamen. Iedereen kent de traditie wel...
Nu, mijn getuige wilde een bewijs overhandigen op het avondfeest dat hij ons huis binnen was geraakt... en je raad het natuurlijk al... een fotootje met die mooie whisky in dat fancy houtwerk... dat is een prima bewijs...
Wat hij natuurlijk niet wist was dat dat fancy houtwerk naar voren openklapte... en zo geschiedde... de HP Thor tegen de grond... in duizend scherven...
Na vele biertjes heeft hij het me zelfs nog durven zeggen op het avondfeest... ik was bezopen genoeg om het helemaal niet erg te vinden... wist ik ook veel wat dat flesje later ging doen...
We zijn uiteindelijk niet veel later samen een nieuwe flesje HP Thor gaan kopen... en we hebben maar geen risico genomen en hem meteen gekraakt...
Slainte