defeatless schreef:Niels VDB schreef:Weet er soms ook iemand wat te doen met de kleine schilfers van kurk die er loskomen als ik men fles open?
Heb willen merken dat ik daar soms last van heb... Niet dat het zo heel erg is, maar soms merk ik wel dat er hele kleine schilfers in het glas terechtkomen.
In welke zin heb je er last van? Ik heb er namelijk nog nooit echt obstipatie van gekregen.....
Gewoon opdrinken, kan gebeuren en ik merk d'r nooit iets van. Anders => Koffiefilter.
Geen last op een vervelende manier
Voor mij maakt het niet zoveel uit maar soms kan het vervelend zijn als er gasten langskomen en ik ze dan soms een dram moet geven met wat schilfers in.
Ik dacht dat er een middeltje zou zijn om dat niet te hebben, maar natuurlijk valt het nu ook weer niet zo hard op. Het is niet dat er hele stukken kurk afbreken hoor. Opdrinken is dus de boodschap?
