Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Na het weekend komt de Laphroaig 10 CS batch 006 mijn kant op. Alvast bedankt whiskyprins 
0 x
De volgende aanwinst (met nadruk op winst) wordt de Glendronach 18 Marsala. Lees net dat ik 'm gewonnen heb met de share-actie van Whiskysite.nl (als ik die reclame mag maken tenminste).

3 x
-
Mvamelsfort
- Top bijdrager

dollemalt schreef:De volgende aanwinst (met nadruk op winst) wordt de Glendronach 18 Marsala. Lees net dat ik 'm gewonnen heb met de share-actie van Whiskysite.nl (als ik die reclame mag maken tenminste).![]()
Dat zijn de betere prijzen!
1 x
Glenmorangie Signet
Tijdens de vorige herfst via Teun een sample hiervan geproefd. Afgaande op de prijzen in de Nederlandse webshops (minimaal 130 Euro), dacht ik niet dat ik me hier nog een fles van zou kunnen veroorloven. Maar dankzij D3US, die het aanbod-deel van het forum heeft gebruikt op de manier waarop het bedoeld was, komt deze whisky nu toch in mijn kast.
Tijdens de vorige herfst via Teun een sample hiervan geproefd. Afgaande op de prijzen in de Nederlandse webshops (minimaal 130 Euro), dacht ik niet dat ik me hier nog een fles van zou kunnen veroorloven. Maar dankzij D3US, die het aanbod-deel van het forum heeft gebruikt op de manier waarop het bedoeld was, komt deze whisky nu toch in mijn kast.

1 x
Ik denk een IB Islay voor een acceptabele prijs; zo rond de €75. Iemand suggesties?
0 x
Glenfarclas family cask van m'n geboortejaar en gebotteld op mijn 25ste verjaardag!!! waauw die wil ik echt hebben maar het budget is redelijk overschreden voor de moment :-s
2 x
Ik beb gisteren een amrut cask strength besteld, ben benieuwd!
0 x
- Malt_Madness
- Actief lid

Mijn volgende zou de Yamazaki 18y moeten zijn. 
0 x
Niets is zeker, maar ik betrap mijzelf erop dat ik wel vrij vaak kijk of de BenRiach Dunder al uit is...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Nog eentje uit de jaren '60 of '70, dat is zeker. Welke, dat is weer iets anders. Er zijn er nog 2 in de running.
2 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Imperial 1995-2014 18yo Acla da Fans 52.3% (staat via Zwitserland en Duitsland in Rotterdam op me te wachten)
Imperial 1995-2015 19yo Signatory 55.6%
Imperial 1995-2015 19yo Signatory 55.6%
1 x
Ik denk om enkele maanden door te sparen voor een HP 40yo als ik hem dan nog voor een mooie prijs vind (lees 1800euro). Maar ben nog aan het twijfelen. Zou het van het in mijn verzameling zijn dan.
0 x
Onderweg zijn 4 flessen van ib-er the whisky mercerany, een Dailuaune, Ledaig, Tormore (joint met G&M) en Braeval.
0 x
Kavalan solist vino barrique
Karuizawa spirit of asama 55% abv
Karuizawa spirit of asama 55% abv
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
ik ga op zoek naar Brora en port ellen
Maar om tijdens zoektocht niet droog te staan glenfarclas 21
Maar om tijdens zoektocht niet droog te staan glenfarclas 21
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”