Bedankt iedereen voor de info!
Matti schreef:Callo schreef:En Port Charlotte, is dit enkel een merknaam of rijpt elk vat in de oude opslagplaats van de gesloten Port Charlotte distilleerderij
Enkel een merknaam, maar de vaten zouden best wel eens kunnen rijpen in de oude Port Charlotte warehouses, want die zijn in gebruik bij Bruichladdich. Port Charlotte zelf zou worden herbouwd, maar heeft al een aantal keer vertraging opgelopen.
Nickolaas schreef:Ik vroeg me af of iemand van jullie al ervaring heeft met de bottelingen van Gordon and Company? Ik overweeg een Littlemill-botteling van ze aan te schaffen.
turfsmurf schreef:Nickolaas schreef:Ik vroeg me af of iemand van jullie al ervaring heeft met de bottelingen van Gordon and Company? Ik overweeg een Littlemill-botteling van ze aan te schaffen.
Ik heb er ooit twee blind aangeschaft. Inmiddels heb ik er 1 open (WB) en vind hem erg lekker. Megafruitbom.
.Bigwill87 schreef:De 2015 editie: Auchroisk 1999 14 YO 46% Best of Whisky Vintage Beide schommelen rond de 60 euro p.s
En van beide staan ze nog te koop op de site. ( mocht ik gelijk hebben, hebben jullie als lezer een tip voor een leuke fles.

whiksy schreef:Soundwave schreef:... Ik zie een Ralfy dan een oproep doen om elke NAS te boycotten en vraag mij serieus af of hij wel doorheeft dat als hij en zijn publiek een boycot zouden bewerkstelligen, dat de Diageo's van deze wereld dat vrijwel niet zullen merken in hun inkomsten.
Hij boycot alleen schotse single malt nas. En ik vind zijn actie wel begrijpelijk. Eigenlijk geeft hij aan dat Jim Murray een punt heeft, de schotse single malts zijn kwalitatief minder geworden.
Maar een Diageo zal het worst wezen idd.

En toen ben ik maar gaan zoeken naar reviews en kwam er tot mijn stomme verbazing achter dat Murray dit bocht maar liefst 94 punten heeft gegeven. Ik weet dat over smaak niet valt te twisten, maar dat is echt onmogelijk. Ik zou het niet eens in mijn ruitensproeier doen, dan ruik je het namelijk nog... Ik wil je met liefde een free sample toesturen Soundwave, dan kun je zelf oordelen

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten