Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Zojuist Glenmorangie Nectar d'Or 1 ltr besteld, ter verdere aanvulling van de basisverzameling 

0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

Van whisky doris Glentauchers Nose art serie

0 x
2 x Ultimate Longmorn cask 72319
1 x whiskybroker Linkwood 24y
1 x whiskybroker Tobermory 17y
Blij mee! Thanks voor besteln pellie!
0 x
poortmh schreef:2 x Ultimate Longmorn cask 72319
Graag gedaan.....geniet er van!!

0 x
Carlo schreef:
Hoe valt die Black Rock mee? Ik moet zeggen dat de verpakking me nieuwsgierig maakt.
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Vandaag m'n 31e verjaardag gevierd en uiteraard ook whisky gekregen van het bezoek 
Glen Grant Major's Reserve
Glenlossie '92 v Wees
Glenburgie '95 v Wees
Plus wat "spending money" om komende week nog 1 of 2 leuke flesjes van te kopen
Glen Grant Major's Reserve
Glenlossie '92 v Wees
Glenburgie '95 v Wees
Plus wat "spending money" om komende week nog 1 of 2 leuke flesjes van te kopen

0 x
Gefeliciteerd, Willem!
Het zijn de Longrow Red 11yo Fresh Port Casks en een Benromach 10 yo (2014 editie) geworden. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik pas een nieuwe fles mocht kopen als één van mijn 20 open fles leeg zou zijn. Plan mislukt (de flessen beslaan nu ook stiekem toch meer dan één plank). Ik heb nu met mezelf afgesproken dat de nieuwe flessen pas in 2015 open mogen en eigenlijk toch pas als een andere fles leeg is. Eens kijken of dat goed gaat ...
Het zijn de Longrow Red 11yo Fresh Port Casks en een Benromach 10 yo (2014 editie) geworden. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik pas een nieuwe fles mocht kopen als één van mijn 20 open fles leeg zou zijn. Plan mislukt (de flessen beslaan nu ook stiekem toch meer dan één plank). Ik heb nu met mezelf afgesproken dat de nieuwe flessen pas in 2015 open mogen en eigenlijk toch pas als een andere fles leeg is. Eens kijken of dat goed gaat ...
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Mermur schreef:Gefeliciteerd, Willem!![]()
Dankje
ik ken het probleem, inderdaad
Ik had altijd al m'n flessen (dicht en open) bij elkaar in de trapkast staan in een soort grote la. Maar mijn collectie is die la inmiddels ontgroeit dus ik bewaar m'n open flessen in de trapkast en m'n dichte flessen op zolder In januari wordt een nieuwe (grotere) buffetkast geleverd en dan mag ik van m'n vrouw eindelijk m'n eigen whisky hoekje maken in de woonkamer
0 x
Via Thijs nog een fles Glenrothes 6yo 66.8% Adelphi for WIN kunnen vinden. Wat een prachtig gebalanceerd jong sherrybeest! Moderne sherryrijping op zijn best wat mij betreft.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Via Thijs nog een fles Glenrothes 6yo 66.8% Adelphi for WIN kunnen vinden. Wat een prachtig gebalanceerd jong sherrybeest! moderne sherryrijping op zijn best wat mij betreft.
Nice! Flink ABV zeg
Ik heb zojuist nog besteld:
Bruichladdich Laddie Ten (gelukkig nog verkrijgbaar, moet er toch eentje in de kast hebben
Glendronach 15yo Revival
Laphroaig 18yo
Arran Amarone Cask Finish
Een aantal OB's die al tijden op m'n wishlist stonden. Sommigen al bijna 2 jaar, haha. Er staan op het moment al genoeg IB's in m'n kast. Er moet wel een balans blijven
0 x
Willem vd K schreef:Matti schreef:Via Thijs nog een fles Glenrothes 6yo 66.8% Adelphi for WIN kunnen vinden. Wat een prachtig gebalanceerd jong sherrybeest! Moderne sherryrijping op zijn best wat mij betreft.
Nice! Flink ABV zeg![]()
Ja, en zelfs op dat ABV nog gevaarlijk drinkbaar. Echt een ongelofelijk goed vat.
0 x
Matthijs, whiskynerd.
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Matti schreef:Willem vd K schreef:Matti schreef:Via Thijs nog een fles Glenrothes 6yo 66.8% Adelphi for WIN kunnen vinden. Wat een prachtig gebalanceerd jong sherrybeest! Moderne sherryrijping op zijn best wat mij betreft.
Nice! Flink ABV zeg![]()
Ja, en zelfs op dat ABV nog gevaarlijk drinkbaar. Echt een ongelofelijk goed vat.
Ik had het al gelezen op je blog, ja

0 x
Nog Een HP 18 kunnen vinden voor €56,50
Kon ik niet laten staan!!!
0 x
Rob84 schreef:Nog Een HP 18 kunnen vinden voor €56,50![]()
Wil je misschien zeggen waar
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”