Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Re: Wat wordt je volgende fles aankoop cq aanwinst?
Een paar interessante flessen gezien bij mijn oude 'stamkroeg' in Londen:
Clynelish 1990-2014 Cadenhead's
Hazelburn 2002-2014 Cadenhead's
Longrow 18 YO (2014 Limited edition)
Spirit of Freedom 30 YO
En een nieuwe 10 jaar oude Hazelburn. Geen idee of dat iets bijzonders is of dat dat gewoon de nieuwe standaard botteling wordt.
Clynelish 1990-2014 Cadenhead's
Hazelburn 2002-2014 Cadenhead's
Longrow 18 YO (2014 Limited edition)
Spirit of Freedom 30 YO
En een nieuwe 10 jaar oude Hazelburn. Geen idee of dat iets bijzonders is of dat dat gewoon de nieuwe standaard botteling wordt.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Hoogstwaarschijnlijk een Caol Ila 25yo 1982 Hart Brothers 46% en/of een Laphroaig 17yo 1994 Ian McLeod 49.2 %. Ofwel een Bunnahabhain 36yo 1976 Hartbrothers 45.5 %. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ik ga voor de hp dark origins.
Iemand deze al geproefd ?
Iemand deze al geproefd ?
0 x
Iemand van dit forum is me een enorme dienst aan het bewijzen om flessen vanuit Duitsland naar België te krijgen... Daar zal ie geen spijt van krijgen
Duitse winkels verzenden namelijk jammer genoeg niet naar hun buurlanden.
Het gaat om 3 flessen Longmorn MOS gedestilleerd op 7 mei 1976... laat dat nu net de dag zijn waarop ik uit de stills van m'n moeder kwam
Het zal toch wel erg bijzonder zijn om daarvan te drinken, wetende wat een speciale dag het was voor mezelf en ook m'n ouders... droom er toch van om ze een glaasje voor te schotelen op 7 mei 2016, wanneer ik normaliter 40 word.
Het gaat om 3 flessen Longmorn MOS gedestilleerd op 7 mei 1976... laat dat nu net de dag zijn waarop ik uit de stills van m'n moeder kwam
Het zal toch wel erg bijzonder zijn om daarvan te drinken, wetende wat een speciale dag het was voor mezelf en ook m'n ouders... droom er toch van om ze een glaasje voor te schotelen op 7 mei 2016, wanneer ik normaliter 40 word.
0 x
Yapi schreef:... droom er toch van om ze een glaasje voor te schotelen op 7 mei 2016, wanneer ik normaliter 40 word.
een glaasje kan geen kwaad, een normaliter weet ik niet zo zeker
0 x
Yapi schreef:Iemand van dit forum is me een enorme dienst aan het bewijzen om flessen vanuit Duitsland naar België te krijgen... Daar zal ie geen spijt van krijgen![]()
Heel vet Bart!
0 x
khildare schreef:Yapi schreef:... droom er toch van om ze een glaasje voor te schotelen op 7 mei 2016, wanneer ik normaliter 40 word.
een glaasje kan geen kwaad, een normaliter weet ik niet zo zeker
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

Yapi schreef:Het gaat om 3 flessen Longmorn MOS gedestilleerd op 7 mei 1976... laat dat nu net de dag zijn waarop ik uit de stills van m'n moeder kwam
Whoa, mazzelpik! Mij kostte één fles Ardbeg van mijn geboortedag meer dan jij nu betaalt voor drie flessen Longmorn van de jouwe.
Daar ga je zeker van genieten! Ik had zelf ook het plan om de fles te openen op mijn 40e verjaardag, en dan vervolgens elk jaar een drammetje te nemen. Of ik moet ooit nog eens een tweede fles zien te bemachtigen, maar mijn bankrekening is niet echt fan van dat idee.
0 x
Yapi schreef:Iemand van dit forum is me een enorme dienst aan het bewijzen om flessen vanuit Duitsland naar België te krijgen... Daar zal ie geen spijt van krijgen![]()
Naar mij heeft er eentje wel opgestuurd eigenlijk
0 x
jdoucet schreef:Yapi schreef:Iemand van dit forum is me een enorme dienst aan het bewijzen om flessen vanuit Duitsland naar België te krijgen... Daar zal ie geen spijt van krijgen![]()
Naar mij heeft er eentje wel opgestuurd eigenlijk
Ja ik heb ook al wel eens uit duitsland laten bezorgen. Niet alle webshops doen het, maar sommigen wel! En anders regel ik het altijd via duitsers die dan weer naar mij sturen
0 x
Super vet!

0 x
Probeer eens via de EBay huifkar, http://www.huifkar.de/
De website is gedateerd maar de dienst is er volgens mij nog steeds. Ik heb er regelmatig gebriuk van gemaakt.
Ene Guus woont op het randje van Nederland-Duitsland, levert je een duits postadres en stuurt pakjes tegen een kleine extra vergoeding door. Mogelijk stuurt hij ook door naar België, of anders moet je hoppen via een nederlands whiskyvriendje. Kan eventueel ook via mijn huifkaradres, maar je eigen adres is natuurlijk handiger.
groet,
Maarten
De website is gedateerd maar de dienst is er volgens mij nog steeds. Ik heb er regelmatig gebriuk van gemaakt.
Ene Guus woont op het randje van Nederland-Duitsland, levert je een duits postadres en stuurt pakjes tegen een kleine extra vergoeding door. Mogelijk stuurt hij ook door naar België, of anders moet je hoppen via een nederlands whiskyvriendje. Kan eventueel ook via mijn huifkaradres, maar je eigen adres is natuurlijk handiger.
groet,
Maarten
0 x
-
MarkHerder
- Actief lid

ik heb bij Bruichladdich een Port Charlotte 10 heavily peated gehad en dit zal mijn volgende aankoop zijn.
0 x
#YOLO
Hier nog tips?
Ik houd van rook/turf, heb een classic of the islay van jw en een springbank 1o waarvan ik toch meer geniet van de classic.
Wil volgende week een of twee flesjes gaan scoren, budget zo rond de 100eu voor 2 flessen het liefst
Ik houd van rook/turf, heb een classic of the islay van jw en een springbank 1o waarvan ik toch meer geniet van de classic.
Wil volgende week een of twee flesjes gaan scoren, budget zo rond de 100eu voor 2 flessen het liefst
0 x
-
edwin1973
- Whisk(e)y goeroe

jasperz89 schreef:Hier nog tips?
Ardbeg 10
Port charlotte

0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”