Het heeft zo zijn voordelen als je bij de Makro werkt.

brodie schreef:Goed dat je er 2 hebt!
Ik geef je er 107.95 voor inclusief verzenden!
Deal?!
Helaas al 1 verkocht in Duitsland 
Thomberry schreef:De glenrothes en de lagavulin opgehaald in Beverwijk.
De balvenie 15 SB was ook 48 inclusief.
Ik baal er van dat ik de talisker DE ben misgelopen
Tomh schreef:thijs100 schreef:Het lijkt erop dat de Makro weer wat whiskies uit het assortiment gooit, voor weinig. Ik heb in Hengelo in ieder geval een paar leuke flesjes opgepikt. De Royal Lochnagar DE 2012 (31 euro), de Glenkinchie DE 2012 (24 euro) en de Talisker DE 2013 (36 euro).
Voor de liefhebbers: ook de Lagavulin DE 2013 (60 euro) en de Macallan Ruby (116 euro) waren relatief goedkoop. Bij andere vestigingen hebben ze wellicht nog andere flessen die uit goedkoop weg mogen.
Bedankt voor de tip Thijs.
Vandaag in Nijmegen wezen kijken.
Daar hadden ze de Talisker DE niet en de laatste Lagavulin DE was voor mij.
Overige bovenstaande flessen waren nog aanwezig. Aangevuld met de Singleton 15 (30 euro, dacht ik) en de Glenrothes 1998 (34 € ?)
Overigens verbaasde ik me over de prijs van de Highland park 18 yo, voor 60 euro (incl btw)!
En dan te weten: dit was geen speciale aanbieding & deze fles zal ook niet uit het assortiment gaan.
Qtinn schreef:Voor de liefhebbers, Balvenie 15 years, single barrel voor 48 euro bij de makro in delft. Glenkinchie DE 1999 voor 24 euro in Vianen.
En in Delft en Nieuwegein Scapa 16 years voor 48 euro.
Crossen langs de makro's in den lande......
In Duiven was de glenkinchie DE helaas al op net zoals de glenrothes 1998, was toch wel een teleurstelling.Qtinn schreef:Voor de liefhebbers, Balvenie 15 years, single barrel voor 48 euro bij de makro in delft. Glenkinchie DE 1999 voor 24 euro in Vianen.
En in Delft en Nieuwegein Scapa 16 years voor 48 euro.
Crossen langs de makro's in den lande......

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten