Het wordt nog leuker, vrienden hadden wat besteld maar de online drankenhandel was net te laat met leveren; er volgt dus nog iets.
Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Bedankt!
Het wordt nog leuker, vrienden hadden wat besteld maar de online drankenhandel was net te laat met leveren; er volgt dus nog iets.
0 x
Gisteren mijn eerste whisky van een onafhankelijke bottelaar gekocht en wel de Imperial 1995 van the Ultimate cask no. 50152, bottle 144 of 328.
0 x
Raymondk schreef:Gisteren mijn eerste whisky van een onafhankelijke bottelaar gekocht en wel de Imperial 1995 van the Ultimate cask no. 50152, bottle 144 of 328.
Ik moet mijn fles nog ophalen, maar als ik de scores op WB zie (en ik weet wel wat van Imperial
Enjoy...en ik hoor graag hoe deze is!
Edit: volgens mij heb je op WB de verkeerde fles toegevoegd aan je collectie Raymond. Er zijn twee 18yo van Van Wees.
0 x
Ah thanks zal dat dan nog even veranderen. Ja ben ook wel benieuwd, nog niet eerder wat gehad van Imperial.
0 x
Teeling small batch
Bowmore CA 2000-2011 11yo 58,5%
Bowmore CA 2000-2011 11yo 58,5%
0 x
Springbank 1992-2009 16yo 'Peat-Smoked' BB&R 46% c71.
90p van Ruben en Johan, 91p van Serge. Is eigenlijk een Longrow.
Imperial 1995-2014 18yo vW 46% c50152.
90p van Ruben en Johan, 91p van Serge. Is eigenlijk een Longrow.
Imperial 1995-2014 18yo vW 46% c50152.
0 x
Vandaag bij de whiskybase shop geweest, ik heb me ingehouden en enkel een hand vol samples mee genomen..
0 x
Tomh schreef:Vandaag bij de whiskybase shop geweest, ik heb me ingehouden en enkel een hand vol samples mee genomen..
Het blijft toch vreemd dat een goede slijterij je er op de een of andere manier altijd van kan overtuigen dat er ergens nog wel wat geld verstopt zit op de bankrekening om die éne fles te kopen. Dat innerlijke conflict heb ik werkelijk waar altijd...
Welke samples zijn 't geworden?
0 x
Met dank aan Yapi: Clynelish 1997/2013, 16 y.o., 48%, cask 6494, Wilson & Morgan.
(In combinatie met een mooie set samples met, naast een Littlemill en een Bowmore
, o.a. een Glenfarclas 40 y.o. en een Banff 1974/2003 Samaroli).
De komende maand (inclusief mijn 40e verjaardag op 26 september) wordt een heel mooie en leerzame tijd.

(In combinatie met een mooie set samples met, naast een Littlemill en een Bowmore
De komende maand (inclusief mijn 40e verjaardag op 26 september) wordt een heel mooie en leerzame tijd.

0 x
- totalatool
- Forum goeroe

En ook hier met dank aan Yapi: Glen Elgin Berry Bros & Rudd 1975/2007 casks 5167 & 5170, voor mij een nieuwe geboortejaarswhisky. 
0 x
Goodfella schreef:
Het blijft toch vreemd dat een goede slijterij je er op de een of andere manier altijd van kan overtuigen dat er ergens nog wel wat geld verstopt zit op de bankrekening om die éne fles te kopen. Dat innerlijke conflict heb ik werkelijk waar altijd...![]()
Haha ja komt me bekend voor, was een spontaan bezoekje (was in de buurt) en had me al voorgenomen om de rem er op te houden.. Haha
Goodfella schreef:Welke samples zijn 't geworden?
Bunnahabhain 1990 Arc
Glenrothes 1988 Arc
Clynelish 1995 DR
Caol ila 1999 SMS
Ardbeg corryvreckan
Longrow peated
Glendronach 18 yo
0 x
Kado'tje van mn zwager uit de VS: Templeton Rye Small Batch 750 ml. Heb nog weinig ervaring met rogge-whiskies. Zal'm eens naast mn Millstone 2007 Rye (voor US) proeven.
0 x
Tomh schreef:Vandaag bij de whiskybase shop geweest, ik heb me ingehouden en enkel een hand vol samples mee genomen..
potverdikke tom.. had ik dat geweten.. had je best even gezellig een borreltje kunnen komen halen, woon er geen 3km vandaan, had ik je wellicht nog van wat extra samples kunnen voorzien
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”