Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?
- BlackmetalRobin
- Senior

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen
Arran the devil's punch bowl part III
0 x
Een pakketje in ontvangst genomen van Laddie teun met daarin enkele samples + verrassing en een volle fles
Teaninich 1982 Dewar Rattray.
Voor een mooie prijs kunnen overnemen en weer een geboortejaar whisky aan de collectie toegevoegd
. Vooral aangeschaft n.a.v. de positieve reacties hier op het forum. Binnenkort eens openen en proeven of deze echt zo lekker is (waar ik niet aan twijfel).
Voor een mooie prijs kunnen overnemen en weer een geboortejaar whisky aan de collectie toegevoegd
0 x
Irpel schreef:Een pakketje in ontvangst genomen van Laddie teun met daarin enkele samples + verrassing en een volle fles
Voor een mooie prijs kunnen overnemen en weer een geboortejaar whisky aan de collectie toegevoegd. Vooral aangeschaft n.a.v. de positieve reacties hier op het forum. Binnenkort eens openen en proeven of deze echt zo lekker is (waar ik niet aan twijfel).
Hij is erg lekker, tegelijk is het eerste deel van de fles ongetwijfeld stukken beter dan het laatste. Oxidatie laat deze fles veel fruitigheid verliezen, ook zeker in de neus. Het klinkt misschien raar, maar snel opdrinken is de boodschap, geniet, maar niet te traag
0 x
Balvenie Signature 12 y.o. Batch #5
0 x
Tomcat schreef:Caol Ila 31yo 1981-2012 A.D. Rattray
Dat is toevallig, vandaag hier 2 van opgehaald.
Ook nog een Laphroaig 16 1992-2008 'Aloha Grip' Daily Dram meegenomen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Matje schreef:Ook nog een Laphroaig 16 1992-2008 'Aloha Grip' Daily Dram meegenomen
Waar heb je die nog op de kop kunnen tikken?
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Hij stond helemaal in de hoek weggestopt bij een slijter. Heb jij hem ooit geproefd?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Nee, helaas niet. Hij stond nog tot eind vorig jaar of zoiets nog in het assortiment van een bekende handelaar, maar ik heb te lang getreuzeld om hem te kopen.
0 x
Yapi schreef:Irpel schreef:Een pakketje in ontvangst genomen van Laddie teun met daarin enkele samples + verrassing en een volle fles
Voor een mooie prijs kunnen overnemen en weer een geboortejaar whisky aan de collectie toegevoegd. Vooral aangeschaft n.a.v. de positieve reacties hier op het forum. Binnenkort eens openen en proeven of deze echt zo lekker is (waar ik niet aan twijfel).
Hij is erg lekker, tegelijk is het eerste deel van de fles ongetwijfeld stukken beter dan het laatste. Oxidatie laat deze fles veel fruitigheid verliezen, ook zeker in de neus. Het klinkt misschien raar, maar snel opdrinken is de boodschap, geniet, maar niet te traag(of giet wat over in 20cl flessen). 90+ voor de eerste drams, 85-86+ voor de laatste paar drams
Ja Yapi dat had ik al gelezen een tijdje geleden toen je dit poste. Ik kan wel ergere straffen bedenken dan een fles lekkere whisky op te drinken. Wel een goeie tip om enkele sample flesjes te vullen voor latere consumptie.
0 x
Okee, prima
hoe meer plezier voor jou, hoe beter zeg ik zo!
hoe meer plezier voor jou, hoe beter zeg ik zo!
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

Zoals bijna iedereen op dit forum heb ik mij ook maar eens de Imperial 1995 van Signatory for Asta Morris aangeschaft.
Te goed om te laten liggen.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik hou het bij 'oudere' bottelingen zoals een Highland Park 24yo 1986 Daily Dram 51.8% en een Caol Ila 19yo 1992 50.5 % The Whisky Agency 'Moody Lions'.
0 x
Banzai schreef:Zoals bijna iedereen op dit forum heb ik mij ook maar eens de Imperial 1995 van Signatory for Asta Morris aangeschaft.![]()
Er staat een fout op het etiket: er staat 'bottled for Asta Morris'...het moet zijn 'bottled for Het Whisky Forum'
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

vmk schreef:Banzai schreef:Zoals bijna iedereen op dit forum heb ik mij ook maar eens de Imperial 1995 van Signatory for Asta Morris aangeschaft.![]()
Er staat een fout op het etiket: er staat 'bottled for Asta Morris'...het moet zijn 'bottled for Het Whisky Forum'
Ja, Bertje mag voor ons wel eens iets doen. Een free tasting ofzo Uiteindelijk blijken we goede sponsors te zijn for Asta Morris
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Banzai schreef:Een free tasting ofzo
Oei ...
There is no such thing in life as a free lunch.
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”