Balvenie 12y double wood
Glendronach 12y original (Ben benieuwd! De Revival en CS batch1 staan in de kast en bevallen uitstekend
Caol Ila 12y

Piet schreef:Na de Clubtasting gisteren de voor mij beste besteld: Bunnahabhain 23yo, cask nr. 5741, 46,1%, Kintra
Pellie schreef:Piet schreef:Na de Clubtasting gisteren de voor mij beste besteld: Bunnahabhain 23yo, cask nr. 5741, 46,1%, Kintra
Die drink ik nu. Lekkere whisky hè??

Piet schreef:Na de Clubtasting gisteren de voor mij beste besteld: Bunnahabhain 23yo, cask nr. 5741, 46,1%, Kintra

C C K schreef:Zojuist een Lagavulin Distillers Edition 1995/2013 (lgv 4/501) binnen gekregen! Besteld bij de oosterburen, veel geld mee bespaard! Bezorgen duurde wel lang, langer dan vanuit het VK.
totalatool schreef:C C K schreef:Zojuist een Lagavulin Distillers Edition 1995/2013 (lgv 4/501) binnen gekregen! Besteld bij de oosterburen, veel geld mee bespaard! Bezorgen duurde wel lang, langer dan vanuit het VK.
Deze 4/501 is volgens mij alleen in Duitsland verkrijgbaar. Die van Jack komt uit een Duitse verzameling, weet ik
Waar heb je hem besteld?
). Bezorgtijd bedroeg 9 dagen, dus ook niet overdreven lang (maar wel langer dan ik verwacht had Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten