Matti schreef:van whiskybroker.co.uk (er zijn nog flessen (ook van Linkwood, Caperdonich, Glenrothes e.a.), voor de liefhebbers die mij willen helpen een doos vol te krijgen)
Sorry Matti, meen doos is vol
Groetjes
Suri

Matti schreef:van whiskybroker.co.uk (er zijn nog flessen (ook van Linkwood, Caperdonich, Glenrothes e.a.), voor de liefhebbers die mij willen helpen een doos vol te krijgen)

Matti schreef:1x Littlemill 22yo
1x Westport 15yo (Glenmorangie)
Beiden van whiskybroker.co.uk (er zijn nog flessen (ook van Linkwood, Caperdonich, Glenrothes e.a.), voor de liefhebbers die mij willen helpen een doos vol te krijgen)
Kan er niet over uit hoe fantastisch de flessen van whiskybroker altijd geprijsd zijn.
Pellie schreef:Matti schreef:[...] Kan er niet over uit hoe fantastisch de flessen van whiskybroker altijd geprijsd zijn.
Klopt, maar verzendkosten wel vrij hoog 20,60 pond en als ik je help moet je de fles toch ook nog naar mij sturen tegen 6,75 euro verz kosten. Dus dan wordt de fles toch wel iets duurder van.
ook een optie Matthijs, dat weg laten leggen. Maar je krijgt vast wel iemand zo ver! 

Yapi schreef:Zo, drukke whiskyweek achter de rug, niet qua proeven, maar aanschaffen![]()
Nieuw in de collectie:
2 x Ardbog,
2 x Old Pulteney Spirits of Scotland 14yo,
4 x Strathmill Asta Morris,
2 x Caperdonich Van Wees 92,
2 x Bowmore Tempest Batch 1
2 x Caol Ila Thosop 30yo,
1 x Glen Grant 72 TWA perfect dram,
1 x Caperdonich 72 The Whiskyman

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: bodevami, Cor - Vinabc, JoachimV10 en 20 gasten