speyside 46%
bottle 284 of 344
matured in a hogshead for 16 years
ik heb em geproeft bij de slijter

ikpatje schreef:Vandaag 4 flessen Port Ellen kunnen scoren , 2 uit de Old Malt Cask reeks 26 y/o en 2 uit de Provenance reeks 27 y/o.
Flessen hebben niet de allerhoogste scores maar horen toch bij de betere middenklasse en Serge schrijft toch '' very good".
en zou het nog vergeten , een fles Laphroaig 10 y/o uit de Old Malt Cask reeks , specialy selected by and bottled for premium spirits Belgium , 180 flesjes.
Yapi schreef:ikpatje schreef:Vandaag 4 flessen Port Ellen kunnen scoren , 2 uit de Old Malt Cask reeks 26 y/o en 2 uit de Provenance reeks 27 y/o.
Flessen hebben niet de allerhoogste scores maar horen toch bij de betere middenklasse en Serge schrijft toch '' very good".
en zou het nog vergeten , een fles Laphroaig 10 y/o uit de Old Malt Cask reeks , specialy selected by and bottled for premium spirits Belgium , 180 flesjes.
aha, de focus begint zich echt wel te verleggen![]()
Heb er ook een paar uit die reeks, niets mis met een Port Ellen van rond de 87 punten binnen 20 jaar

EdwinWalker schreef:Heeft iemand ervaring met deze Elijah Craig 18?

Jorrit schreef:Ik hoop morgen het volgende te ontvangen:
-Ardbeg Uigeadail
-Lagavulin Distillers Edition
-Glendronach 15 The Revival
-Glenfarclas 105
-Bruichladdich 10
-Teacher's
Ik ging eigenlijk voor 4 flessen, maar heb me laten meeslepen door mijn ''sherry-stemming''![]()
Veel plezier er mee.

ElwinB schreef:Zo! Dat is een mooie bestelling, zeg! Die Teachers valt wel een beetje uit de toon bij de rest van de flessen, haha. Maar op zichzelf staand is het een prima blend, helemaal voor dat geld.
Ikzelf heb de 'oude' versie thuis staan, met het oude label er nog op.
Niks mis mee, maar je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met wat je verder hebt binnengekregen vandaag

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten