Zoveel peat, en dan geen enkele Lagavulin...
Ja eigenlijk wel, maar wat nog erger is, is dat ik als "peat-head" nog nooit een lagavulin heb geprobeerd
. Moet ik toch maar eens gaan doen eigenlijkZoveel peat, en dan geen enkele Lagavulin...
. Moet ik toch maar eens gaan doen eigenlijk
BartGlim schreef:Zoveel peat, en dan geen enkele Lagavulin...
Ja eigenlijk wel, maar wat nog erger is, is dat ik als "peat-head" nog nooit een lagavulin heb geprobeerd. Moet ik toch maar eens gaan doen eigenlijk

liefmans schreef:mailtje naar lothar langer of giovanni dan gaat 500 euro er snel door, zeker geen enkele cent uitgeven aan "recent" spul, in mijn ogen zijn de flessen die iedereen momenteel wilt teveel gehypet en kan ik in het ±150euro en hoger budget veel beter gaan zoeken in de flessen die de nieuwere whisky liefhebber niet kent.
turfsmurf schreef:Ik zou iets kopen waarvan ik normaal gesproken het prijskaartje zou uitlachen. Ik zou denk ik een bijzondere OB kopen, omdat juist die normaal gesproken (een stuk) hoger geprijsd zijn dan vergelijkbare onafhankelijken. Voor die 500 euro kan ik als het meezit net een OB Port Ellen halen, hoewel ik dit zelfs met gratis geld nog best duur vind. Dan zou ik toch liever een OB Brora halen en van het wisselgeld een mooie jaren '70 IB met ouderwets fruitbomprofiel. Of zo'n oude OB Glendronach single cask... Moeilijk.

Yapi schreef:maar 1 ding begint nu wel duidelijk te worden, ik ga steeds naar oudjes op zoek

Daniel schreef:Als ik dat geld echt zou krijgen zou ik 5 flessen van rond de 100 euro kopen. Tijdens een N&T vind ik die whisky's namelijk over het algemeen het lekkerste, maar ik koop ze nooit, omdat ik het dan zonde vind om ze te drinken.
Als ik het geld krijg is een ander verhaal!
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten