Gisterenavond een Caol Ila 12, en daarna een Laphroaig Quarter Cask, en wat is die QC toch geweldig Ze zijn beide eigenlijk best redelijk in lijn met elkaar qua profiel, de Caol Ila wat zachter, beetje citrus, de QC voller en intenser, met meer de smaak van zoethout.
Benrinnes 25 yo 1984 van het Bladnoch forum, beetje raar gevoel, weet niet of ik h'm nu lekker vind of niet , laten we het houden op intrigerend op dit moment
Normaal gesproken drink ik niet in de kroeg, maar gisteren bij wijze van uitzondering mijn eerste Jonhy ( )Walker Black gedronken. Die viel mij helemaal niet tegen, sterker nog: ik vond hem lekkerder dan wat ik mij nog uit de blind tasting van de Jonnie ( )Walker Green wist te herinneren. Ik vond hem niet scherp en best vol van smaak. Ik dacht dat ik er Clynelish in kon herkennen.
0 x
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)
Gisteravond het laatste beetje Laphroaig Triple Wood uit de fles geledigd.. Eigenlijk de minst lekker Laphroaig die ik tot op heden heb geproeft. Naar mijn mening te veel (wrang) hout. Nee, die koop ik niet weer.